Nogomet
SPORTOVI
Nogomet
Najjači brand

Real u fotofinišu potukao Barcu: Prvi na svijetu probio čarobnu granicu!

Madriđani prvi probili granicu od 100 milijuna pratitelja na Facebooku...

gol expired (Foto: DNEVNIK.hr)

Real Madrid i Barcelona ne vode bitke samo na zelenom travnjaku, najveći rivali odmjeravaju snage na svim poljima. Ovog tjedna utrkivali su se tko će prije probiti granicu od stotinu milijuna pratitelja na Facebooku. Obje strane upregnule su sve moguće resurse, angažirali do maksimuma svoje PR službe i stručnjake za društvene mreže.

Real dogovorio najveći ugovor u povijesti: Momčad kakvu svijet nije vidio

Real je na kraju odnio pobjedu. Madriđani su došli do stomilijuntnog pratitelja u ranim subotnjima satima, dok je to Kataloncima uspjelo dvadesetak sati kasnije. Real je ponosno objavio na svojoj službenoj web stranici da je postao prvi brand na svijetu koji je probio „magičnu granicu“ od 100 milijuna pratitelja na Facebooku, čime je još jednom potvrdio svoj društveni utjecaj i lidersku poziciju u digitalnom svijetu.

Prateći moderne tehnologije i općenite svjetske trendove Kraljevski klub ističe da se snažno fokusirao na društvene mreže, mobilne i audiovizualne sadržaje. Madriđani su u prošloj godini imali najveći rast pregleda članaka, videa i ostalog sadržaja uzimajući u obzir sve moguće društvene mreže. Samo prošle godine Real je generirao više od 1.6 milijardi pregleda te je publicirao devet od deset najboljih postova na Facebooku cementirajući liderski status na najpopularnijoj svjetskoj društvenoj mreži.

Treba li reći zbog čega se Real i Barca i svi ostali klubovi utrkuju na društvenim mrežama i toliko ulažu u digitalne platforme? Komunikacija s navijačima je važna, a ta komunikacija naposljetku donosi novac.

Koliko je Real jak brand u digitalnom smislu najbolje govori podatak da je nedavno prodao internetska marketinška prava američkoj kompaniji Providence Equity Partners na 10 godina za nevjerojatnih 500 milijuna eura. Spomenuta kompanija inače već posjeduje 25 internetskih marketinških prava američkog nogometnog prvenstva (MLS), a Perez je s njima stupio u pregovore nakon što je Real poslije 11 godina svrgnut s vrha Deloitteove ljestvice klubova s najvećim prihodima.

Pereza je Deloitteovo izvješće potaknulo da krene u ofenzivu te je dogovorio ovaj bombastični posao s Amerikancima. Imao je pritom snažnog asa u rukavu jer Realova službena stranica uvjerljivo je najpopularnija među nogometnim klubovima. Primjera radi, četiri je puta posjećenija od one najvećeg rivala Barcelone.


 

Nastavi čitati