Real Madrid je prodao internetska marketinška prava američkoj kompaniji Providence Equity Partners na 10 godina za nevjerojatnih 500 milijuna eura.
Tri vijesti o kojima se priča
Vijest je objavio El Confidential koji donosi kako je Providence Equity Partners već neko vrijeme bio u pregovorima s predsjednikom Reala Florentinom Perezom.
Spomenuta kompanija inače već posjeduje 25 internetskih marketinških prava američkog nogometnog prvenstva (MLS), a Perez je s njima stupio u pregovore nakon što je Real poslije 11 godina svrgnut s vrha Deloitteove ljestvice klubova s najvećim prihodima.
Pereza je Deloitteovo izvješće potaknulo da krene u ofenzivu te je dogovorio ovaj bombastični posao s Amerikancima.
Imao je pritom snažnog asa u rukavu jer Realova službena stranica uvjerljivo je najpopularnija među nogometnim klubovima. Primjera radi, četiri je puta posjećenija od one najvećeg rivala Barcelone.
Perezov adut za izbore i prijelazni rok
S takvim brojkama Perezu nije bilo teško ući u pregovore s Amerikancima koji vjeruju da Realov internetski potencijal može biti puno bolje iskorišten nego što je to bio slučaj u posljednje vrijeme.
Osim velike novčane injekcije za Kraljevski klub, Perez si ovim poslom učvršćuje poziciju uoči predsjedničkih izbora koji će se održati u Realu po završetku sezone.
Dobije li Perez novi mandat, za očekivati je da će Real na ljeto, na pogon ovog svježeg kapitala, krenuti po neke od najvećih svjetskih zvijezda.