Real Madrid je prodao internetska marketinška prava američkoj kompaniji Providence Equity Partners na 10 godina za nevjerojatnih 500 milijuna eura.
Vijest je objavio El Confidential koji donosi kako je Providence Equity Partners već neko vrijeme bio u pregovorima s predsjednikom Reala Florentinom Perezom.
Spomenuta kompanija inače već posjeduje 25 internetskih marketinških prava američkog nogometnog prvenstva (MLS), a Perez je s njima stupio u pregovore nakon što je Real poslije 11 godina svrgnut s vrha Deloitteove ljestvice klubova s najvećim prihodima.
Pereza je Deloitteovo izvješće potaknulo da krene u ofenzivu te je dogovorio ovaj bombastični posao s Amerikancima.
Imao je pritom snažnog asa u rukavu jer Realova službena stranica uvjerljivo je najpopularnija među nogometnim klubovima. Primjera radi, četiri je puta posjećenija od one najvećeg rivala Barcelone.
Perezov adut za izbore i prijelazni rok
S takvim brojkama Perezu nije bilo teško ući u pregovore s Amerikancima koji vjeruju da Realov internetski potencijal može biti puno bolje iskorišten nego što je to bio slučaj u posljednje vrijeme.
Osim velike novčane injekcije za Kraljevski klub, Perez si ovim poslom učvršćuje poziciju uoči predsjedničkih izbora koji će se održati u Realu po završetku sezone.
Dobije li Perez novi mandat, za očekivati je da će Real na ljeto, na pogon ovog svježeg kapitala, krenuti po neke od najvećih svjetskih zvijezda.