Nogomet
SPORTOVI
Nogomet
prošlo 10 godina

Legendarna reklama s Ronaldinhom koja je oduševila svijet ponovno u središtu pozornosti

Nike predstavlja novu ekskluzivnu limitiranu liniju kopački Tiempo Legend „Touch Of Gold“ kojom obilježava deset godina od predstavljanja svjetski slavnog videa s brazilskim nogometnim čarobnjakom Ronaldinhom...

Jedna od prvih Nikeovih viralnih kampanja, a ujedno i jedna od najupečatljivijih u povijesti, sljedećih će dana ponovno biti u središtu pažnje svjetske javnosti. Riječ je o kampanji za slavne Nikeove kopačke Air Legend Tiempo koje su 2005. godine predstavljene u, sad već legendarnom, video uratku Crossbar, tada ujedno i prvom YouTube videu koji je pogledalo milijun gledatelja.

Glavna zvijezda videa „Crossbar“ bio je brazilski nogometni „čarobnjak“ Ronaldinho, tada najbolji nogometaš na svijetu i igrač Barcelone, koji je u videu pokazao svoje nogometne majstorije u punom sjaju, a mnogi se i danas sjećaju kako je s pozlaćenim Nikeovim Air Legend Tiempo kopačkama triput zaredom pogodio prečku gola. O tom su viralnom videu nogometni zaljubljenici pričali još godinama nakon njegova predstavljanja, a u posljednjih je deset godina broj pogleda videa prešao impresivnu brojku od čak 30 milijuna.

Stoga će Nike 2. rujna 2015. predstaviti novu, ograničenu liniju kopački Tiempo Legend „Touch Of Gold“, a sve to kako bi obilježio jubilarnih deset godina otkako je predstavljen slavni video s Ronaldinhom. Nogometna legenda i danas se rado prisjeća trenutaka snimanja videa, kao i reakcija nogometnih obožavatelja diljem svijeta nakon što je predstavljen.

Najbolja Ronaldinhova reklama

"Kad su mi iz Nikea došli s idejom snimanja tog videa, prvo što mi je palo na pamet bila je dobra zabava koja će nam biti osigurana tijekom snimanja videa. Bio sam jako sretan zbog tog prijedloga. Uvijek sam uživao u takvim vrstama snimanja. Obožavam freestyle i bio sam jako uzbuđen uoči početka snimanja videa", prisjeća se Ronaldinho, no dodaje kako ni u jednom trenutku nije mogao zamisliti da će video izazvati toliku pozornost diljem svijeta.

"Bio sam gotovo šokiran. Imao sam osjećaj da apsolutno svi govore o tom videu, u kojem god dijelu svijeta bih se našao. Eto, prošlo je već deset godina od predstavljanja videa, a ljudi me i danas pitaju za to. Od svih reklama koje sam snimio, ljudi definitivno najviše pamte ovu za Nike Air Legend Tiempo i to je uistinu poseban osjećaj", ponosno ističe Ronaldinho.

Nove kopače dolaze u svega 3.000 primjeraka

Nova linija kopački vrlo je slična originalnima – gornji dio kopački je u potpunosti u bijeloj boji, a krase ih pozlaćeni detalji i potpis Ronaldinha, nogometne zvijezde koja je ove kopačke i proslavila. Potplat na najnovijim kopačkama obilježavaju bijeli i zlatni tonovi, koji se međusobno lagano prelijevaju. Ronaldinhovo ime proteže se kroz obje kopačke i to na vanjskom dijelu potplata, a njegov potpis „R10“ smješten je na jeziku kopački.

Najnovija linija Nike kopački Tiempo Legend „Touch Of Gold“ dolazi na tržište u svega tri tisuće primjeraka, a svaka od njih imat će svoj serijski broj označen na stražnjem dijelu kopačke.

Video koji je postavio nove trendove

Nike je bio jedan od prvih brandova koji je prepoznao marketinški potencijal You Tubea i pokazao ostalim tvrtkama da takvo oglašavanje može biti unosno. Pritom je pronašao i savršenu formulu da video postane viralan te je potaknuo mnoge da o njemu raspravljaju još godinama nakon njegova predstavljanja.
„Klasično reklamiranje nam nije više potrebno. Sada nas zanimaju neke druge, cool stvari“, nerijetko ističu u Nikeu posljednjih nekoliko godina. I tu su u pravu. Stvaranje svijesti o samome brendu kroz klasično reklamiranje Nikeu više nije potrebno. Ovaj svjetski poznati brend odlučio je postati važan dio života ljudi diljem svijeta, a upravo je digitalni marketing savršen način na koji se taj cilj i ostvaruje.
 

Još brže do sportskih vijesti i prijenosa. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju

Nastavi čitati

Nastavi čitati