Mediji u Engleskoj nisu dali previše prostora utakmici Manchester Cityja i Dinama. Razlog je opravdan, najveća domaća katastrofa Tottenhama u povijesti. Za to je kriv Niko Kovač i njegov Bayern, koji su sa ''sedmicom'' protutnjali sjevernim Londonom.

Najviše se utakmice u Manchesteru nekako dotaknuo tabloid Daily Mail. I to ne baš u pozitivnom tonu za Dinamo. Njih očito nije impresionirala pobjeda protiv Atalante u Zagrebu, nego se sjećaju prošlih Dinamovih kampanja u Ligi prvaka.

"Slabost turnira Lige prvaka pokazuje to činjenica da je Dinamo, koji je osvojio 13 od posljednjih 14 naslova hrvatskog prvaka, uspio osvojiti samo četiri boda u Ligi prvaka do ove sezone. Takvi klubovi se pojave, uglavnom izgube, prihvate to, sretno uzmu novac i nadaju se da će naći dobrog kupca za bilo kojeg mladog igrača kojeg imaju. Jedini kreativni doprinos značaju ove utakmice došao je s južne tribine iza natpisa 'Purgeri'. Navijači Cityja nisu proizvodili buku", piše Daily Mail.

Najtiražniji britanski tabloid, zloglasni The Sun, dodaje kako je Dinamo došao u Manchester s činjenicom da je u 12 posljednjih gostovanja u Ligi prvaka izgubio i da su znali da će s ovim gostovanjem sada postaviti novi rekord.

The Telegraph pak navodi kako je Manchester City imao posjed lopte 81 posto te da je imao i 20 udaraca prema golu i deset kornera, ali unatoč tome treba pohvaliti Dinamo na "čvrstoj i tvrdo odigranoj obrani zahvaljujući kojoj je City dugo bio bez gola, mnogo dulje nego što su očekivali".

Ugledni dnevnik The Guardian također ističe dominaciju Manchester Cityja, no piše kako je Dinamo do Sterlingova gola blokirao engleskog prvaka, a BBC Dinamov otpor naziva "tvrdoglavim".