Prva momčad koja je predstavila svoj bolid za nadolazeću sezonu Formule 1 je Haas. Naziv njihova bolida je VF-18, a kao i prošle godine, za njih će voziti Francuz Romain Grosjean i Danac Kevin Magnussen.

Vlasnik momčadi Gene Haas na predstavljanju bolida iznio je velika očekivanja od sezone koja je pred nama.

"Želim da budemo unutar pola sekunde s Ferrarijem", ispalio je Gene Haas čija će se momčad voziti upravo na pogon Ferrarijeva motora 063.

"Moramo smanjiti zaostatak za najboljim momčadima, a čini mi se da ćemo u tome i uspjeti. Bit ćemo sve bolji i bolji. Identificirali smo sve naše slabe točke, šef naše momčadi Gunther Steiner je detektirao i sad očekujemo napredak. Mnoge smo varijable, za koje smo znali da smo u njima slabi, maknuli i sad se vozači samo trebaju usredotočiti na utrke. Najveći problem bit će nam gume odnosno kako ih zadržati u određenom temperaturnom rasponu, to će dosta ovisiti o tome kako će se vozači ponašati prema gumama", istaknuo je Haas.

Velika očekivanja od Grosjeana i Magnussena

Svoj optimizam uvelike zasniva i na vozačkoj postavi.

"Već sam rekao, u 2017. godini su naši vozači bili bolji od našeg bolida. Grosjean je vrlo, vrlo brz tip, koji snažno koči i na rubu prolazi kroz zavoje dok Magnussen ima nešto lakši pristup. Ali, oni su obojica agresivni i žele pobijediti, a konkurencija je takva da morate imati mentalitet ubojice ako želite osvajati bodove", slikovito je prezentirao Gene Haas.

Službeno naziva Haas F1 Team, sa sjedištem u gradiću Kannapolis u američkoj saveznoj državi Sjeverna Karolina, u 2018. će se ova momčad po treći put natjecati u Formuli 1.

Borba za zlatnu sredinu

U 2016. su, s vozačkom postavom Grosjean-Gutierrez, u premijernoj sezoni osvojili 29 bodova, pri čemu im je najbolji plasman bilo peto mjesto Grosjeana na Velikoj nagradi Bahreina.

Prošle godine je tandem Grosjean-Magnussen bio puno bolji, s osvojenih 47 bodova. U poretku konstruktora Haas je sezonu završio sa šest bodova manje u odnosu na Toro Rosso i 10 manje od Renaulta, a upravo će te dvije momčadi biti i njihovi glavni konkurenti u tzv. zlatnoj sredini konstruktorskog poretka.

Nova sezona F1 počinje Velikom nagradom Australije 25. ožujka.