Na Velikoj nagradi Belgije Fisichella je oduševio ljubitelje F1 sjajnom vožnjom za volanom Force Indije i drugim mjesto u utrci, na kojoj je vrlo lako mogao i pobijediti. Ostvario je i 'pole poziciju', i bio je to početak velikog uspona indijske momčadi, koja trenutno ima jedan od najbržih bolida u natjecanju.
No, Giancarlo Fisichella više ne vozi za Force Indiju. Talijan je nakon Spa odlučio preći među 'crvene' i do kraja sezone voziti Ferrari, iako je na raspolaganju imao 'bijeli' bolid s kojim se mogao boriti čak i za pobjede.
Kaže da je prelaskom u talijansku momčad ostvario svoj životni san, što je lijepo, no sigurno se nije nadao da će biti toliko sporiji od svojih bivših kolega. U Monzi je bio tek malo bolji od otpisanog Badoera: na treningu 14., u utrci deveti. Svojeg bivšeg timskog kolegu Sutila, koji je startao kao drugi, nije mogao nikako pratiti, pa ni Vitantonija Liuzzija, čovjeka koji ga je zamijenio u Force Indiji. Također mu je i Kimi Raikkonen održao školu vožnje Ferrarija u Monzi.
Iako kaže da ne žali zbog ovog transfera bez obzira na sve, moramo reći da Fisichellin prelazak u Ferrari nedvojbeno nije bio pretjerano pametan potez: rijetki su prelasci vozača iz jedne u drugu momčad usred sezone, a još rjeđi iz bržeg u sporiji bolid. Da je potpisao višegodišnji ugovor s momčadi iz Maranella moglo bi ga se razumijeti, ali do kraja sezone neće se ni stići naviknuti na novi bolid, a zatim ga više neće imati prilike voziti. Što je najsmješnije, zbog tog bi poteza mogao potpuno izgubiti mjesto u F1 sljedeće sezone i ostati do kraja karijere test vozač poput Badoera...