Nogomet
SPORTOVI
Nogomet

Kasno se sjetio: Webb priznao grešku u finalu SP-a... ali samo tu!

Engleski nogometni sudac Howard Webb priznao je svoju pogrešku iz finalnog dvoboja Svjetskog prvenstva u Južnoafričkoj Republici između Nizozemske i Španjolske...

gol expired (Foto: DNEVNIK.hr)

U njemu je Španjolska slavila minimalnu 1-0 pobjedu u produžetku, a Webb je u utakmici podijelio rekordnih 14 žutih kartona, uključujući dva nizozemskom braniču Johnu Heitingi.

Nakon finalnog dvoboja mnogi su kritizirali Webbovu arbitražu, a posebice odluku da nakon grubog karate-udarca Nigela De Jonga u prsa Xabija Alonsa iz 25. minute ne isključi nizozemskog igrača.

'Kada se danas osvrnem na tu utakmicu i nakon pogledane snimke, ne bih puno toga promijenio. Ipak, jedna od stvari koje bih promijenio je boja kartona za De Jongeov start. Nakon što sam pogledao start na usporenim snimkama iz različitih kutova, jasno sam mogao vidjeti da je to bio start za crveni karton.'

'Ali u tom sam trenutku morao donijeti odluku na temelju kuta iz kojeg sam vidio prekršaj, a zapravo ga nisam mogao vidjeti posve jasno jer mi je pogled ometao Mark van Bommel. Nakon samo 25 minuta u finalu nisam bio spreman nagađati i donio sam odluku na temelju onog što sam vidio', rekao je 39-godišnji Webb.

Pitamo se što je s ostalim startovima Nizozemaca koji su bili tek nešto lakši od De Jongovog, a također nisu sankcionirani...

Više o

Nastavi čitati

Nastavi čitati