12 – toliko će vozača pokušati doći do pobjede. Radi se o 12-orici koja su ostvarila najbolje vrijeme u kvalifikacijama. Prvo voze jedan protiv drugoga, po principu „prvi protiv dvanaestog, drugi protiv jedanaestog itd.“
Svjetski prvak iz 2008. najbrži u kvalifikacijama!
Egoisti koji jamče spektakl: Euforija oko 'nebeske Formule 1' preplavila Rovinj!
8 – toliko će vozača ući u drugi dio finala. Šestorica pobjednika i dvojica „lucky losera", dakako, s najboljim vremenom.
4 – toliko će vozača ući u samo finale. Netko od njih okrunit će se prvim povijesnim rovinjskim naslovom.
15 – od 15 do 25 metara iznosi visina kojom piloti prolaze kroz pilone (vrata) iznad mora. Prije je bilo još niže(između 10 i 20 metara).
370 km/h – to je najveća dozvoljena brzina pri ulasku u start koju piloti nikako ne smiju prekršiti. Obično se „kockaju“ s brzinama od 368, 369 km/h. Inače, jurilice mogu dosegnuti brzinu i do 400 km/h.
20 kg – toliko iznosi razlika u kilaži najdebljeg i najmršavijeg natjecatelja što igra veliku ulogu kada to pomnožite težinu sa silom od 10G.
10G sila – potencirana gravitacijska sila koja, uslijed naglih i akrobatskih okreta koje piloti izvode u namjeri da što prije savladaju stazu, pritišće same natjecatelje. Što znači da vozač težak, primjerice, 80 kilograma, tijekom najtežih manevara na prsima osjeća zapravo težinu jednog manjeg automobila.
0 – broj smrtnih slučajeva na Red Bull Air Race natjecanjima. Na sličnim natjecanjima diljem svijeta bilo ih je 19.
2001. – godina kada je nastala ideja o ovakvom tipu natjecanja, a u najvećoj ga je mjeri osmislio današnji natjecatelj, legendarni Mađar Peter Besenyei (57) kojeg zbog toga i nazivaju „Kum“ natjecanja.
30 – godina ima najmlađi natjecatelj, Kanađanin Pete McLeod.
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite GOL.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.