Nogomet
SPORTOVI
Nogomet
Samo 'lajkajte'

Evo kako Ronaldo i Messi zarađuju silne milijune: Zato se 'tuku'...

Najveće nogometne zvijezde imaju društveni utjecaj poput filmskih ili pop-rock zvijezda…

gol expired (Foto: DNEVNIK.hr)

Vrijednost „imidž marke“ Cristiana Ronalda prošle je godina porasla 11 milijuna dolara u odnosu na prethodnu godinu i sada iznosi 54 milijuna, stoji u izračunu IPAM-a, prestižne marketinške škole sa sjedištem u Lisabonu. Vrijednost „lika i djela“ najveće zvijezde Real Madrida porasla je za više no dvostruko u odnosu na 2011., kada je iznosila 24.5 milijuna dolara.

Radi se o studiji na znanstvenim temeljima, metodologiji zvanoj Sports Reputation Index, koja mjeri reputaciju, popularnost i ugled sportskih zvijezda, a na temelju čega najveće svjetske kompanije odlučuju koliko će uložiti u nekog igrača i klub kroz marketinške kampanje odnosno reklamiranje svojih proizvoda i usluga putem istih.
Analiza je zasnovana na Portugalčevoj zaradi iz svih izvora, prisutnosti u medijima, elektronskim i tiskanim, društvenim mrežama, društvenom utjecaju i mnogim drugim faktorima…

Tko bi trebao osvojiti Zlatnu loptu za 2014.?

Izdvajamo neke zanimljive podatke: Ronaldo je, primjerice, prošle godine generirao 102 milijuna pretraživanja na Googleu, ima 104 milijuna fanova na raznim stranicama Facebooka, 32 milijuna na Twitteru te još dva milijuna videa na Youtubeu. Sve se to broji i na kraju naplaćuje kroz marketinške akcije.

Autori studije ističu da Ronaldov utjecaj u društvu prelazi sportske okvire i može se usporediti s najvećim filmskim ili pop-rock zvijezdama. Tvrde da Ronaldo nije dosegao vrhunac te da će njegova „imidž marka“, čitaj zarada, samo rasti, posebice ako osvoji novu Zlatnu loptu. Ovaj podatak djelomično otkriva zbog čega su Ronaldu i Messiju Zlatna lopta ili titula najboljeg igrača svjetskog prvenstva toliko važne i zašto traže maksimalnu potporu na svim razinama od svojih klubova Reala i Barcelone ili reprezentacije i domicilnog Saveza. Formula je jednostavno, što više individualnih i momčadskih nagrada i trofeja, što više srušenih rekorda, to veća zarada.
 

Nastavi čitati