„Sjećam se te 2016. kada smo snimali prvu kampanju. Hotel Lone, neki od najboljih svjetskih igrača ispred fotoobjektiva, metri kablova, desetci rasvjetnih tijela. Ne mogu reći da nisam bio nervozan jer nije baš da ti svaki dan ispred kamere poziraju imena poput Modrića, Perišića, Kovačića, Lovrena, Čorluke i ekipe. No kada su zauzeli svoje pozicije, jednostavno je sve teklo glatko. Nakon što smo vidjeli prve fotografije oglasa zavladali su veliki ponos, sreća i zadovoljstvo. Sve ostalo je povijest. I upravo zbog toga sam vrlo sretan što sam i ove godine dobio priliku snimiti novu Joop! kampanju za hrvatsku nogometnu reprezentaciju“, kazao je Goran Čižmešija, poznati domaći modni fotograf čiji rad prate desetci tisuća followera na Instagramu.
A kako je započela priča? Heraldi for men & women, multibrend store koji na jednom mjestu okuplja unikatne modne kolekcije nekih od najpoznatijih svjetskih lifestyle i modnih brendova, u suradnji s njemačkim modnim trendseterom, brendom Joop!, osmišljava neponovljive odjevne kolekcije za hrvatske nogometne reprezentativce koje ponosno nose već petu godinu zaredom. Za ovogodišnje snimanje produkcijski tim osmislio je i opremio dva posebna studija, a vizure rovinjskog hotela Lone ostaju motiv koji možemo pronaći na fotografijama iz kampanje. Svaka kolekcija u potpunosti je drugačija od one prethodne, a svi odjevni komadi iz svake od dosadašnjih „capsule kolekcija“ rade se po mjeri. Dok su Euro u Francuskoj 2016. te Svjetsko nogometno prvenstvo u Rusiji 2018. obilježili stylinzi kojima su dominirali kravata, konjak cipele i stroga, vrlo elegantna i formalna vizura, ove godine Dalićevi odabranici ponovno podižu ljestvicu u neformalnoj, casual odjevnoj kombinaciji. Bijele, street style, ležerne tenisice, jednostavan, a opet bezvremenski bijeli T-shirt, hlače na vezice i sako bit će zasigurno ovog ljeta outfit koji će osvojiti brojne naslovnice. „Bilo je vrijeme da dečke s kojima surađujemo već nekoliko godina transformiramo i pripremimo im jedan casual styling koji će u isto vrijeme biti formalan, ali i voditi brigu o udobnosti te im olakšati putovanja i kretanje“, rekli su iz Heraldi for men & women. „Bijele tenisice i sako dobitna su kombinacija i u formalnim situacijama, a za one koji više vole casual izdanja, ova je kombinacija modni imperativ.“
„Užasan je gušt raditi ovakve projekte koji vam omogućavaju brze transformacije, a moram priznati da ekipa izgleda jako dobro u outfitu za ovogodišnji Euro“, rekao nam je Vanja Vascarac koji je na snimanju bio zadužen za video. Za sve one koji se prvi put susreću s ovim imenom i prezimenom, Vanja je filmski redatelj poznat po mnogobrojnim reklamama i modnim filmovima. „Ovo nam je već treće snimanje i uvijek se iznenadim razinom profesionalnosti ekipe. Kada imate tako homogenu ekipu, nogometaše koji u outfitima izgledaju poput modela, predivne vizure rovinjskog hotela Lone, svako snimanje završava pljeskom i uspjehom. Zbog toga ovaj projekt ima posebno mjesto u mom profesionalnom radu“.