Kako bi spriječili preuranjenu prodaju mladih igrača, ali i utjecaj raznih menadžera, u Hajduku razmišljaju o osnivanju menadžerske agencije pod ingerencijom samog kluba. No, ideja baš i nije naišla na odobravanje u menadžerskom svijetu. Prema najuglednijem hrvatskom nogometnom menadžeru Marku Naletiliću, to bi vjerojatno bio i presedan u nogometnom svijetu.
'To bi bio možda prvi slučaj, ja nisam čuo za takvo nešto nigdje vani. Ako je dozvoljeno unutar propisa Saveza i FIFA-e, zašto ne, ako oni smatraju da je to u interesu kluba', mišljenja je Naletilić.To bi bio možda prvi slučaj, ja nisam čuo za takvo nešto nigdje vani
Niti u Hrvatskom nogometnom savezu nisu sigurni je li to moguće. Provjera statuta počet će, kako nam je kazao glavni tajnik Srebrić, ukoliko Hajduk pošalje pismeni zahtjev. No, niti u slučaju da je moguće, menadžeri misle kako će oni ponovno biti potrebni.
'To se uvijek mora raditi preko nekoga, teško da osnuješ jednu agenciju koja odmah ima direktne kontakte sa svim klubovima, to je nemoguće.'
'Menadžer koji se bavi s tim poslom ne bi smio ni na koji način biti vezan za ijedan klub, znači ne bi smio biti plaćen od kluba, ne smije po zakonu imati bilo kakvu funkciju u klubu', kaže menadžer Tonči Martić.
Kolač koji dijele naši menadžeri i klubovi tijekom prodaje igrača sićušan je u odnosu na najbogatije lige. 50 milijuna eura prometa u HNL-u u posljednja dva prijelazna roka čini se kao sitniš prema talijanskoj ili najbogatijoj engleskoj ligi koja redovito premašuje iznos od milijardu eura. No i taj hrvatski sitniš treba nekako podijeliti.
Ipak, sudeći prema europskoj klupskoj praksi čini se da će hrvatski nogometaši imati i dalje svoje menadžere.