Ostali sportovi
SPORTOVI
Ostali sportovi
Stiže ljeto trideseto

VIDEO Ronaldo sprema veliki party i pozira: '15 savjeta da izgledate kao ja'

Cristiano Ronaldo je ovih dana bio zaokupljen organizacijom„partyja“ za 30. rođendan i promocijom nove kolekcije donjeg rublja.

Cristiano Ronaldo možda ima problemana na ljubavnom planu, nedavno je raskinuo dugogodišnju vezu s ruskom manekenkom Irinom Shayk, ali zato nema problema s financijama. Nakon što je raskinuo s Ruskinjom, Ronaldo je poželio novi dom u glavnom gradu svoje domovine. Nakon kraćeg razmišljanja, počastio se luksuznim apartmanom u centru Lisabona. Zakapario je dvoetažni penthous koji će ga stajati dva milijuna eura.

Budući da je na „hlađenju“ dvije utakmice zbog crvenog kartona u Cordobi, Portugalac je ovih dana bio zaokupljen organizacijom rođendanskog „partyja“ i promocijom nove kolekcije donjeg rublja. U srijedu će zvijezda Real Madrida napuniti trideset godina pa to treba dostojno proslaviti.

Ronaldo priprema veliku veselicu u svojoj vili u elitnom madridskom kvartu La Finca, gdje će se okupiti probrano društvo, osim cijele momčadi Reala i Ronaldovih bliskih prijatelja, očekuju se i gosti iz javnog života Madrida, Španjolske, Portugala pa i Europe i svijeta.

U intermecu između sastavljanja liste uzvanika i treninga u Valdebebasu, Ronaldo je našao vremena i za promociju nove kolekcije donjeg rublja. Na Instagramu je objavio galeriju fotografija i video za koji ne sumnjamo da će se svidjeti ženskom dijelu publike, a možda i nekim „nježnijim muškarcima“.

„Vrlo sam ponosan na novu kolekciju“, kaže Ronaldo kojem odlično ide biznis s donjim rubljem, a s obzirom na atletski izgled, idealan je maneken istog. Portugalac prema vlastitom priznanju provodi nekoliko sati dnevno u teretani. Ponudio je svojim vjernim fanovima 15 savjeta kako održati formu i zdravlje.

1. Naučite kako istrenirati um i tijelo. Mentalna čvrstoća je podjednako bitna kao i fizička snaga, pomaže ostvariti ciljeve.

2. Budite disciplinirani. Ostanite motivirani i držite se rutine.

3. Postavite ciljeve. To će vam pomoći da ostanete fokusirani.

4. Vježbajte s trening-partnerom. To je dobar način da održite natjecateljski duh koji pomaže u ostvarivanju ciljeva.

5. San je vrlo važan. Kako bi kvalitetno vježbali morate i kvalitetno spavati. Ja idem u krevet vrlo rano, posebice prije utakmica. San pomaže mišićima da se oporave.

6. Pravilno zagrijavanje prije vježbi smanjuje mogućnost ozljede. Radite kardio vježbe, rastrčite se i vozite bickl.

7. Kombinirajte kardio vježbe i vježbe snage, povećajte snagu i izdržljivost.

8. Iznimno je važno vježbati visokim intezitetom kako biste povećali protok krvi. Mi radimo puno sprintova, što možete primijeniti u vašem 'workoutu' ako ste u teretani.

9. Kardio vježbe su također ključne u povećanju snage. Vozite bickl tridesetak minuta, postupno pojačavajte intezitet kako biste postali snažniji.

10. Vježbajte kad god možete. Trbušnjake možete raditi na krevetu u spavaćoj sobi prije ili poslije spavanja. Kad postignete rutinu, neće vam biti teško.

11. Dobar trening mora biti praćen kvalitetnom ishranom. Ja primijenjujem visoku proteinsku dijetu, s puno ugljihodirata, žitarica, povrća, voća, a izbjegavam slatku hranu.

12. Budite sigurni da ste unijeli dovoljno tekućine. Voda je jako važna, izbjegavam alkohol.

13. Jedite redovito, morate imati gorivo za svoje tijelo. Ja ponekad pojedem šest malih obraka tijekom dana.

14. Uvijek se pobrinem da imam dobru glazbu dok treniram. Glazba me motivira. Volim slušati hip-hop i reggaeton.

15. Opustite se. Opušteni stil života pomaže da se bolje osjećate, i fizički i psihički. Provodim slobodno vrijeme s obitelji i prijateljima koji me opuštaju i tjeraju da pozitivno razmišljam.

 

Još brže do sportskih vijesti i prijenosa. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju

Nastavi čitati

Nastavi čitati