Bolidi i vozači Formule 1 preselili su se na staze azijskog kontinenta. Tamo je prva utrka u nizu bila ona u Singapuru, a kao i prethodne dvije (VN Italije, VN Belgije), i ova je pripala Nici Rosbergu.
Posebna je ta staza u Singapuru - na njoj se koriste 108.423 metra kabela, 240 čeličnih stupova i oko 1600 rasvjetnih tijela ukupne snage 3.180.000 W, što znači da je staza bolje osvijetljena nego u podne za sunčana dana i četiri puta bolje od nogometnog stadiona. Bilo kako bilo, vožena po danu ili noći, utrka je utrka, a ova je dio F1 kalendara, i to od 2008. godine, i ujedno je prva noćna utrka u povijesti Formule 1.
No, nove borbe za pole position i utrka za naslov svjetskog prvaka nastavlja se u Maleziji (2. listopada). Sepang International Circuit sa 56 krugova i 310.408 kilometara dugom utrkom bit će adrenalin.
Teška staza Sepang
Velika nagrada Malezije vozi se od 1999., staza je na močvari površine 260 hektara, što je, dok se gradila, predstavljalo problem, a tijekom godina pojavile su se brojne neravnine koje stazu čine nepredvidivom i zanimljivom.
Osim toga, staza se većinom sastoji od brzih, povezanih zavoja. Još jedna prednost Malezije nepredvidiva je klima zbog koje se mogu očekivati izuzetno vrući i vlažni uvjeti, a nakon nekoliko krugova i monsunska kiša, zbog koje je 2009. utrka i prekinuta.
Bez obzira na vremenske uvjete, Sepang predstavlja tešku zadaću za momčadi i vozače. Prošle je godine tamo slavio Sebastian Vettel, no po svemu sudeći, ove će se godine za pobjedu u Maleziji boriti Lewis Hamilton i Nico Rosberg. Njih dvojica ove su sezone, do sada, osvojili gotovo sve utrke. U njihove je trijumfe zalutao jedino Max Verstappen, koji je odnio pobjedu u Španjolskoj i to nakon što su se Rosberg i Hamilton sudarili u prvom krugu.
Rosberg u naletu
Nico Rosberg ove je pak godine dobro startao, krenuo je s četiri pobjede pa je nakon kratkog posta i pobjede u Bakuu nanizao i posljednja tri postolja. U Singapuru se malo namučio, ali u svojoj 200. Grand Prix utrci uspio je doći do osme pobjede u sezoni.
S druge strane, zanimljivu utrku vodio je i Rosbergov momčadski kolega i glavni konkurent za naslov Lewis Hamilton. On je ove sezone upisao šest pobjeda, ali iza sebe ima i tri naslova svjetskog prvaka (2008., 2014., 2015.), dok Nico (još) nema nijedan.
Britanac je osvojio skoro svaku stazu u F1, osim u Brazilu i Meksiku, a tijekom svoje karijere više je puta osvajao Monzu, Singapur, Japan, SAD i Abu Dhabi. Hamiltonove su šanse za osvajanje četvrtog prvenstva velike. I on je u Singapuru vodio svoju bitku, za treće se mjesto borio s Fincem u Ferrarijevu bolidu Kimijem Räikkönenom, a na kraju je izvukao postolje i upisao pokoji bod. Talent je na njegovoj strani, do kraja sezone još je šest utrka. No, ni Rosberga ne treba otpisati.
Hamilton 'dahće' za vratom
Nakon dvije sezone u kojima je dopustio Hamiltonu da mu odnese naslove prvaka, Rosberg je krenuo napadački. VN Singapura mu je bila najtjesnija pobjeda ove sezone, ali pobjeda je pobjeda, a ni brojke ne lažu. Tablica kaže svoje, osam bodova prednosti stoji uz Rosbergovo ime. On ima 273 boda, dok mu Hamilton 'dahće' za vratom s 265, a hoće li ga prestići, vidjet ćemo. Sin Kekea zasigurno vozi najbolju sezonu u karijeri, ne može vječno živjeti u očevoj sjeni.
Uz njegovo ime, na listi osvajača Svjetskog prvenstva sada bi moglo stajati i Nicino. Ako pametno odvozi do kraja, vrlo vjerojatno i hoće jer volan je zasad u njegovim rukama. I dok se vozači bore za naslov, situacija je kod konstruktora drukčija. Mercedes je uvjerljivo prvi i brani naslov s do sada osvojenih 538 bodova, a slijedi Red Bull s 316.