Ferrari je, kao i uvijek proteklih godina, nadao da je to ta sezona u kojoj će prekinuti dominaciju Mercedesa i napokon osvojiti naslove prvaka među vozačima i konstruktora, na koje čekaju 11 odnosno 12 godina.

Nakon tri utrke razvoja situacije ide u smjeru da bi Mercedes mogao, nikad lakše, pokoriti konkurenciju.

Ferrari je bio blizu pobjede na Velikoj nagradi Bahreina, tamo je trebao trijumfirati Charles Leclerc, ali su mu problemi s bolidom odnijeli pobjedu i spustili ga s prve na treće mjesto u posljednjim krugovima utrke.

Mladić iz Monaca bio je u žiži zanimanja i nakon Velike nagrade Kine gdje je odmah u prvom zavoju prestigao Sebastiana Vettela, da bi nekoliko krugova kasnije dobio naredbu iz boksa za propusti svog momčadskog kolegu.

Nemušto objašnjenje šefa momčadi

Nikom nije bilo jasno zašto su iz Ferrarija rekli Leclercu da mora propustit Vettela jer u tim trenucima Nijemac niti uz pomoć DRS-a (kojeg Leclerc nije imao jer su Mercedesi se već bili odvojili) nije uspijevao prestići 21-godišnjeg Monegašanina.

"Teško je prosuđivati, ono što smo tada pokušali je bila jedina šansa da nešto napravimo kako ne bismo gubili previše vremena u usporedbi s Mercedesima. Pokušali smo, nije uspjelo, ali bilo je u redu dati priliku Sebastianu", objašnjenje je koje je ponudio šef Ferrarijeve F1 momčadi Mattia Binotto.

Te Binottove riječi u suprotnosti su s onim najavama koje su stizale iz Maranella uoči sezone. U Ferrariju su izričito naglasali kako neće postojati prvi i drugi vozač u momčadi već će Vettel i Leclerc imati jednake uvjete, ali zasad to nije tako.

Na prvoj utrci sezone, Velikoj nagradi Australije, Leclerc je tražio dozvolu da pretekne Vettela jer je u tim trenucima bio brži od njega. Nije ju dobio i morao se zadovoljiti petim mjestom na kraju utrke, dok je ove nedjelje bespogovorno morao propustiti Nijemca, nakon "zamolbe" iz boksa.

Leclercov sarkazam je sve rekao

Leclerc je bio silno razočaran i, u svojoj izjavi nakon utrke, prilično sarkastičan:

"Moram razgovarati s inžinjerima, siguran sam da postoji logično objašnjenje za ovo."

Nema sumnje da razgovor, ako već nije obavljen, će se dogoditi uskoro. Isto kao što je očito je da je Leclerc brz, jako brz i da bi bila prava šteta da Ferrari od njega pokuša napraviti nekog vodonošu kao što je to u neka davna vremena bio slučaj s Eddiejem Irvineom i Rubensom Barrichellom.

Svačije strpljenje, pa tako i ono Leclercovo, ima granicu. I ako se još samo jednom dogodi da bude morao prikočiti u situaciji kad bude brži na stazi, mogao bi se rasplamsati sukob unutar momčadi. A to je zadnje što je Ferrariju potrebno u trenutku kad nakon tri utrke već zaostaje 57 bodova u poretku konstruktora.