Nastavljena su predstavljanja bolida za novu sezonu Formule 1. Ovog utorka to su obavili Sauber i Renault.
Sauber je predstavio svoj C37, prvi bolid koji je ova švicarska momčad proizvela nakon potpisivanja višegodišnjeg tehničkog i komercijalnog partnerstva s Alfom Romeo.
Punih 30 godina Alfe nije bilo u Formuli 1, posljednji put su svojim motorom opskrbljivali momčad Osella još 1987. godine. Odlučili su se vratiti na velika vrata u 2018. godinu u momčadi Saubera.
Svi čekaju rezultate partnerstva između Saubera i Alfe Romeo
Za njih će ove sezone voziti Marcus Ericsson i Charles Leclerc koji će pokušati ostvariti bolji rezultat od onog lanjskog očaja, kada su s pet bodova završili posljednji u poretku konstruktora.
Imat će težak zadatak, ali od tehničkog direktora Jorga Zandera i šefa momčadi Frederica Vasseura dobili su jasnu poruku:
"Filozofija ovog bolida je dosta drukčija nego od onog lanjskog. Uložili smo puno energije i predanosti razvoju C37, a povratak Alfe Romeo svakako predstavlja jednu prekretnicu u povijesti naše ekipe. Ponosan sam što je jedan takav brand odabrao baš nas za povratak u Formulu 1. Cilj je jasan, moramo biti što bolji ove sezone", složno su poručili Zander i Vasseur.
Renault je dosta ambiciozan
Svoj bolid za ovu sezonu predstavio je i Renault. Naziv mu je R.S.18, a za upravljačem će sjediti Nico Hulkenberg i Carlos Sainz Jr.
Iz Renaulta su također emitirali optimizam, ali su svjesni da će imati žestoku konkurenciju u Red Bullu i McLarenu koji će također ići na pogon Renaultovih motora.
"Prošla godina je potvrdila da smo na dobrom putu, mi smo momčad u rastu, imamo dva vrlo talentirana vozača koji su gladni dobrih rezultata. Ostvarili smo uspjeh u dvije godine i uvjeren sam da ćemo u trećoj našoj sezoni doći korak bliže dugoročnom cilju, a to je pobjeđivanje u utrkama", poručio je šef Renaultove momčadi Jerome Stoll.
Nova sezona Formule 1 počinje Velikom nagradom Australije u Melbourneu.
Nico Hulkenberg (Foto: www.formula1.com) (Foto: www.formula1.com)