Upravno tijelo Formule 1 prihvatilo je zahtjev momčadi i donijelo odluku prema kojoj se već ovog vikenda, na Velikoj nagradi Kine, vraća format kvalifikacija iz prošle sezone.
Još nakon prošle utrke, VN Bahreina, čelnici Formule 1 raspravljali su o novom sustavu kvalifikacija na kojeg su se žalile baš sve momčadi. Službeni treninzi i u Australiji i u Bahreinu bili su lišeni bilo kakve neizvjesnosti, a navijačima je sve teško sve popratiti. Sve suprotno od onog kako bi trebalo biti.
Pobijedila sloga među momčadima
Stoga je svih 11 momčadi dalo do znanja Bernieju Ecclestoneu i ekipi kako žele promptni povratak starih kvalifikacija. Njihovoj želji udovoljeno je ovog ponedjeljka, kada je FIA (Međunarodna automobilistička federacija) amenovala odluku koja će zasigurno pridonijeti uzbuđenjima prilikom borbe za startni poredak na utrkama.
Prisjetit ćemo se kako to izgleda već ovog vikenda u Šangaju. U subotu su kvalifikacije u 9:00 po našem vremenu, a nedjeljna utrka u 8:00.
Bit će to 13. izdanje VN Kine, još jedne u nizu staza modernije F1 povijesti koju je dizajnirao Hermann Tilke. Njena izgradnja koštala je 240 milijuna dolara i držala je rekord sve dok Abu Dhabi nije ušao u Formulu 1.
Četiri različita pobjednika za Ferrari
Prvi pobjednik u Šangaju bio je 2004. godine Rubens Barrichello u Ferrariju koji među konstruktorima ima najviše pobjeda u Kini (4). Inače, te četiri pobjede za Ferrari su ostvarila četiri različita vozača (osim Barrichella, slavili su Michael Schumacher 2006., Kimi Raikkonen 2007. te Fernando Alonso 2013.). Vidjet ćemo hoće li Sebastian Vettel postati peti...
Jednaki broj pobjeda poput Ferrarija među vozačima ima aktualni svjetski prvak Lewis Hamilton, koji je baš u Kini u svojoj debitantskoj sezoni izgubio naslov kada je utrku, tada pretposljednju u kalendaru, završio u pijesku prilikom ulaska u boksove (slavio je Kimi Raikkonen i kasnijom pobjedom u Brazilu osvojio svoju jedinu titulu).
Velika nagrada Kine zadnja je utrka prije dolaska oktanskog cirkusa u Europu. Nakon Kine 1. svibnja je na programu VN Rusije u Sočiju, a potom i VN Španjolske na legendarnoj stazi Catalunya. Uz uobičajeni izlet sredinom lipnja (12.06.) u Kanadu, Formula 1 ostaje sve do 4. rujna i Velike nagrade Italije.