Rat za logo na dresu Real Madrida. Tako bi se moglo opisati nadmetanje najvećih svjetskih kompanija za proizvodnju sportske odjeće i obuće oko sponzorstva „kraljevskog kluba“.
'Oluja' pred vratima Reala: Evo tko se najviše ne podnosi u 'kraljevskoj svlačionici'
Buru je izazvala navodna rekordna ponuda Nikea, trenutačno najvećeg sponzora Realova arhi rivala Barcelone.
Realu istječe ugovor s njemačkim Adidasom 2020. pa su već počeli pregovori oko mogućeg produženja ili promjene poslovnog partnera. Madriđani zahtijevaju značajno povećanje ugovora, Nijemci se opiru i pokušavaju ublažiti nezasitni apetit „kraljevskog kluba“. Teško da će uspjeti, jer iz prikrajka vreba najveći konkurent Nike, ali i relativno novi veliki igrač na tržištu Under Armour.
Radi se o nadirućoj američkoj kompaniji koja traži način kako da iskorači na europsko tržište, a gotovo da nema bolje reklame od dresa najvećeg kluba na svijetu. Navodno su predstavnici Under Armoura pokucali na vrata Florentina Pereza i porazgovarali o mogućoj suradnji. Još nije procurila informacija o mogućoj ponudi, a teško da su došli na razgovor bez okvirne cifre.
Španjolski mediji pišu kako su čelnici Reala nezadovoljni posljednjom ponudom Adidasa, koja je na razini ugovora koji Nijemci imaju s Manchester Unitedom: oko stotinu milijuna eura fiksno po godini i još dvadesetak milijuna varijabilno, ovisno o različitim faktorima.
U Realu smatraju da se engleski velikan po ničemu ne može mjeriti s njihovim klubom i da stoga ponuda mora biti izdašnija. Prilično logičan zaključak, dovoljno je baciti oko na trofejne vitrine i sve će biti jasno.
Stoga su u Realu otvorili vrata i drugim ponuđačima i voljni su saslušati njihove ponude.
Madridski mediji spekuliraju da Nike ozbiljno razmišlja ući u Real s ponudom koju nitko neće moći pratiti, a koja bi na Camp Nouu zacijelo izazvala veliko negodovanje i zavist. U Kataloniji uzvraćaju da te informacije plasira Real preko svojih medijskih trabanata kako bi zategnuo utrku i dodatno nabio cijenu. Doista, na prvi pogled čini se malo vjerojatnim, jer je Nike sponzor Barcelone i teško da bi se dao u toliki trošak da pod svojim skutima ima oba kolosa.
Međutim, američka kompanija ima najveće prihode na svijetu u svojem poslovnom području i može si to teoretski dozvoliti. Tko zna, možda je Nike odlučio zadati koban udarac najvećem rivalu, što bi svakako bilo preuzimanje Reala.
Navodno su Amerikanci poslali ponudu Realu od fiksnih 120 milijuna eura godišnje, što je više nego što će po novom ugovoru isplaćivati Barceloni u fiksnim ratama, a gdje je još varijabilni dio koji bi trebao iznositi još nekoliko desetaka milijuna, ne zna se točno koliko. Ako je to istina, sve je moguće. Čeka se odgovor Adidasa. Kako god licitiranje završilo, izvjesno je da će pasti rekord.