Ništa od toga, dragi moji. Riječ je o psihologiji. Čistoj primijenjenoj psihologiji, psihološkom nadmudrivanju bookmakera i igrača. Najprije raščistimo onu manje važnu, a i manje spornu stvar…
U postavljanju koeficijenata nema mjesta kategorijama kao što su „sramota“ i „čast“, to je samo posao. Koeficijent se postavlja da vas privuče, a ako uz to i „navuče“, time je za kladionicu bolje. Tko u tome vidi vrijeđanje Milana ili XY-a, promašio je temu. Naravno, ponekad se i bookmakeri zaigraju, to su oni dani kada „kladionica časti“, no njih je manje nego ovih drugih…
Postavljanje ultravisokog, nerealno visokog koeficijenta na Milan, bio je pokušaj da se preokrene trend u klađenju toga dana, u kojem je svatko tko je ušao u kladionicu stavio poneku kunu na Katalonce. Ušao sam u poslovnicu oko 13h, na ponudi je pisalo kako je ovo najtipovaniji par.
Omjer uplaćenih oklada na pobjedu domaćina i gosta bio je 24:1. U pravilu, ako je koef na pobjedu domaćina u nogometu 1,35 onda je „dvojka“ oko 6,60 – 6,80. I tako je bilo na svim slično vrednovanim parovima u ponudi. Čak je i pobjeda Bayerna bodovana s 1,30 pa bi logično bilo da se pobjeda Marseilla plaća više nego Milanova. A zapravo je na Marseille koef bio 10,00.
I tu kreće „psihološki inženjering“. Još spuštati koeficijent na pobjedu Barcelone nije imalo smisla jer je i ovih 1,35 bilo jako nisko, a igračima primamljivo. No, da se masovno ispogađa par koji ulog podiže za samo 35% (čak i manje jer tu su i manipulativni troškovi), to kladionica može istrpjeti.
Opasni su samo oni koji igraju velik novac na taj jedan par. Masa običnih igrača vezat će Barcu s još ponekim parom i tako povećati mogući dobitak, ali i šanse da listić ode u smeće. Zato su se bookmakeri odlučili napumpati do neba pobjedu Milana, svjesni da u Hrvatskoj „rossoneri“ imaju puno navijača koji će ionako navijati za svoju momčad, pa zašto ne bi nešto i probali zaraditi.
Kako je pobjeda Milana, realno bila jaaaaaaaako daleko, gotovo da im je svejedno hoće li kod dvojke stajati 5.00, 7.50 ili 13.00, s tim što će ova zadnja brojka privući najveći broj uplata i tako povećati fond za isplatu dobitaka na račun pobjede Barcelone. Tako su i neki moji redakcijski kolege u utorak popodne vadili zadnju crkavicu iz džepova i trpali na Milan.
Bravo momci, kladionica voli takve :)
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.