Potvrdio je to direktor FIFA-ine Službe za medije, Nicolas Maignot, obrazloživši da je razlog tome organizatorov propust tijekom utakmice Nizozemske i Danske u ponedjeljak, koju je skupina od 36 nizozemskih navijačica pratila u uniformiranim narančastim haljinicama.
>> FOTO: Seksi Nizozemke u minicama izbačene sa stadiona!
Vizualnu su pojavu nizozemskih navijačica u FIFA-i doživjeli kao propagandnu kampanju nizozemske pivovare Bavarije, koja se u svojim marketinškim porukama koristi upravo time, jarkonarančastim tonom boje. Iako na haljinicama nije bilo Bavarijina logotipa, oglasna je konotacija bila neizbježna.
Generalni je sponzor FIFA-e američki div Budweiser, koji s FIFA-om ima ekskluzivan ugovor o korištenju i reklamiranju svog proizvoda unutar stadiona na kojima se održava SP. Iz tog je razloga gnjevna južnoafrička policija u srijedu uhitila dvije nizozemske navijačice.
O svemu tome u srijedu su se očitovali napokon i iz Bavarije. Javio se direktor kompanije Peer Swinkels:
'FIFA nema monopol na narančastu boju, a ljudi u svoje slobodno vrijeme mogu nositi što god žele. Naš brand na spornoj odjeći nije bio istaknut imenom ili logotipom. Sada o nama, međutim, govori cijeli svijet', priznao je očito zadovoljni direktor, čija je promocija, ciljano ili ne, polučila fantastičan oglašivački uspjeh.