Ostali sportovi
SPORTOVI
''TO JE ONO ŠTO VOLIM''

Ivica Kostelić za gol.hr o nedavnoj avanturi, povratku Hirschera i odluci oko Sljemena koja ima svoju pozadinu

Kostelić u intervjuu za gol.hr govori o dojmovima s Aljaske.

Ivica Kostelić (Foto: Lucija Ocko/Cropix)

Uzbudljivih je godinu dana iza Ivice Kostelića. U drugoj polovici prošle godine padale su pobjede u nekim poznatim jedriličarskim regatama na Mediteranu, a nedavno se vratio s Aljaske gdje je uživao u divljini i snijegom prekrivenim planinama.

Ivica će sljedećeg mjeseca biti jedan od govornika na trećem izdanju Sunset Sports Media Festivala u Zadru povodom čega smo popričali s legendom hrvatskog sporta.

''Dojmovi s Aljaske su odlični. Oduševila me ta divljina i prostranstvo koje prelazi sve moguće granice. Ogromno je to, teško je to ovako zamisliti. Većina toga je i dalje netaknuto, nevjerojatna priroda… To je ono što ja jako volim i jako sam uživao.''

Ivica uživa u spuštanju kroz netaknuti snijeg

Ski mountaineering je nešto što Ivicu posebno privlači. Morate se popeti visoko u planine kako bi došli do mjesta s kojeg ćete se potom spustiti u nedirnutom snijegu.

''Ima dosta poveznica sa skijanjem. Kada sam skijao volio sam takav način skijanja, ali nisam imao vremena. Sada sam našao to vrijeme i uživam. Za mene je to cjeloviti doživljaj planine, to me jako privlači. Prvo se moraš popeti pa zaraditi te zavoje. Na neki način više ih cijeniš.

Takav način skijanja nadopunjuje se s alpskim skijanjem. To skijanje je možda onakvo kakvo je bilo nekada davno, izvan staza, kada staze nisu baš postojale. Ima ono nešto drugačije u takvom načinu skijanja'', rekao je Kostelić za gol.hr.

Bez utrke na Sljemenu, ali to ne znači da je kraj

A kako bi Ivica ocijenio sezonu hrvatskih skijaša i skijašica u Svjetskom kupu?

''Naši svi mogu biti zadovoljni. Napravili su ponovno vrhunske rezultate, imali smo neke ozljede, ali generalno je sezona bila uspješna. To nam daje puno nade za dalje i motivacije. Zrinka je još mlada i pred njom su najbolje godine. Veselimo se njezinoj budućnosti. Ona je daleko iznad svih u svojoj generaciji, uskoro će stići i pobjede. Samo da Bog da zdravlja. ''

Ove godine opet u FIS kalendaru neće biti Snježne kraljice. No to ne znači da Sljeme nije u planovima. Ivica otkriva u čemu je zapravo problem. Radi se o kvaru, nepostojanju žičare za skijaše na samoj stazi.

''Htio bih reći da je FIS poslao pozitivne signale što se tiče sljemenske utrke, ali žičara na Sljemenu nije popravljena, odnosno, nije izgrađena. FIS ne može dodijeliti utrku jer ne postoje uvjeti za utrke. Ono što bi bilo prava šteta je da se propusti prilika koja će trajati još neko vrijeme da FIS pozitivno gleda na povratak. Zbog toga mi je jako žao da Sljeme nije spremno za prihvat utrke.''

Snježna kraljica Snježna kraljica (Foto: Ranko Šuvar/Cropix)

To je čak i veći problem od sve viših temperatura početkom siječnja.

''Zime su zadnjih godina sve slabije. Ako se to nastavi, sigurno će se mijenjati i kalendar, on se nekako i adaptira tome. Ove sezone su bili pokušaji organizacije brzih disciplina na ledenjaku. Program ide prema Skandinaviji, u hladnije krajeve.''

Hirscher se vraća skijanju

Svijet skijanja iznenadila je odluka o povratku Marcela Hirschera nakon pet godina pauze. Vraća se pod nizozemskom zastavom.

''Ne znam što se krije iza povratka Marcela Hirschera. Mogu pretpostavljati što je njegova motivacija, to je za skijanje dobar potez, a sada ovisi o tome koliko će on biti usmjeren prema rezultatima i koliko će ići ozbiljno. To već izaziva pažnju i dalje će izazivati.''

Ove sezone promjena plana

Ivica početkom lipnja stiže u Zadar na Sunset Sports Media Festival, a kada će opet na pučinu s vjetrom u jedrima?

'''Ove sezone ne jedrim u vlastitom projektu. Jedrit ću kao co-skipper drugim skiperima, bit ću puno manje opterećen tom logistikom koja mi je zadavala probleme zadnjih godina jer nisam imao ekipu koja se za to brine.''

Jedrenje, planinarenje, skijanje… Postoji li neki novi, neistraženi sport koji bi mu izazvao neku sličnu strast?

''Trenutno sam u fazi tranzicije iz jednog projekta u drugi, prvo treba napraviti financijsku konstrukciju i to je glavni cilj. Bez toga neću ići dalje u projekt jer me to koštalo puno energije. Dan ima 24 sata i ja sam tu ograničen, nisam više u izvrsnoj formi kao nekada da se bavim i drugim sportovima. Želja je ostati u solidnoj formi i nemam nekakve vrhunske zahtjeve. Moji zahtjevi u sportu su realni. U jedrenju se mogu još baviti na vrhunskoj razini jer je brod zamjena za tijelo. ''

On i Del Piero zajedno u bolnici

Kostelić će u Zadru svojim nastupom sigurno nadahnuti nekoga, uostalom kao i ostali veliki sportaši, među kojima je i legendarni talijanski nogometaš, Alessandro Del Piero.

''Najsmiješnije od svega što ja Del Piera poznajem. Upoznali smo se davno jer smo bili operirani u istoj klinici u Americi. Ideja festivala je jako zanimljiva. Danas ljudi sve češće traže motivaciju i neke poruke, nitko bolje poruke ne može dati od uspješnih sportaša. To je mjesto koje sigurno donijeti puno zanimljivih interakcija i drago mi je da sam dio toga'', zaključio je Ivica.

Još brže do sportskih vijesti i prijenosa. Preuzmi
DNEVNIK.hr aplikaciju

UŽIVO REAL MADRID - BARCELONA: Krenuo je prvi El Clasico sezone

UŽIVO Počeo je UFC 308: UFC spektakl u Abu Dhabiju prepun sjajnih boraca

Uključite se u prijenos >>> bit.ly/UFC_2610
UŽIVO REAL MADRID - BARCELONA: Stigli sastavi za prvi El Clasico ove sezone!