Prava za prijenos 64 utakmice World Cupa u Rusiji za 93 milijuna dolara otkupio je Mediaset, najveća komercijalna talijanska televizija koju je 1987. godine oformio bivši predsjednik talijanske vlade Silvio Berlusconi.

Talijanska državna televizija RAI ostala je bez TV prava za SP, a nema pravo prenositi niti jednu utakmicu Serie A jer su prava podijelili Sky i Mediaset.

"Smatramo neprihvatljivim da je sport sada privilegij za one koji si mogu priuštiti pretplatu na pay-tv. Želimo sport za svakoga i za sve," poručili su novinari i ostali zaposlenici RAI-a dodavši:

"Ispričavamo se zbog neugodnosti, međutim, ovo je neophodan prosvjed. Građani koji plaćaju televizijsku pristojbu imaju pravo besplatno gledati najvažnije sportske događaje."

Uprava RAI-a odgovorila je priopćenjem u kojem je poručila kako javna televizija godišnje na sport troši 200 milijuna eura.

"Emitiranje Svjetskog prvenstva na kojem neće biti reprezentacije Italije nije u javnom interesu," poručila je uprava.