SPORTOVI
Automoto
WRC ludilo

Premijerno prikazan film 50 nijansi Hrvatske, uskoro kreće svjetska distribucija!

Brojni uzvanici stigli su u Kaptol Boutique Cinema na premijeru filma 50 nijansi Hrvatske.

Filmska ekipa dokumentarca (Foto: WRC Rally Croatia)

Održane su dvije projekcije kojima su prisustvovale legende hrvatskog autosporta, predstavnici lokalnih vlasti područja na kojima se održavalo natjecanje WRC Croatia Rally 2022., sponzora, službi staze i izvršitelja svih razina organizacije te osobe iz javnog života.

Dokumentarni film autora Vlade Bobana traje 60 minuta i donosi najzanimljivije detalje iza scene WRC Croatia Rallyja u čijoj je provedbi sudjelovalo gotovo 2000 ljudi. Snimanje je počelo 100 dana prije natjecanja.

Filmska ekipa je zavirila u režiju WRC TV-a, pratila sastanke organizacijskog odbora, testiranja WRC timova, dogovore, odabir volontera, zatvaranje staza, postavljanje staze u 3 ujutro.

''Ljeto smo proveli u montaži. Snimili smo 50 sati materijala i trebalo je to sve pregledati i složiti u tečnu, gledateljima prihvatljivu priču koja im približava sve ono što se događa u pripremi automobilističkog spektakla. Brojni su izazovi s kojima se organizatori moraju nositi. Sigurnost je najvažniji segment, a prije samih brzinaca publika uvijek najviše voli stati u zonu izlijetanja. To je, naravno, neprihvatljivo, pa onda zna doći i do konflikata koji su, srećom, svi riješeni'', rekao je sportski reporter Nove TV, Vlado Boban.

Uz duhovit pristup autora, film donosi i cijeli niz zanimljivih, necenzuriranih dijaloga snimljenih u stresnim situacijama.

''Nismo, nažalost, uspjeli ovim filmom obuhvatiti sve koji su sudjelovali u organizaciji Croatia Rallyja. Materijala je bilo za dvanaest nastavaka, ali morali smo se ograničiti na ovom formatu od sat vremena. Svjesni smo, naravno, da je za uspjeh ovakve manifestacije potreban dobro uigran tim. Zato još jednom zahvaljujem svima, brojnim volonterima, entuzijastima, hitnim službama, redarima, sucima i višim sportskim dužnosnicima. Još jednom smo pokazali da Hrvatska može i zna ugostiti najveće sportske priredbe'', zaključio je predsjednik organizacijskog odbora Croatia Rallyja Daniel Šaškin.

Uz autora Vladu Bobana, na filmu su radili snimatelj Dejan Tatomir, montažeri Tomislav Židanić i Ivan Malenica, novinar Stipe Antonijević te Marko Blazina koji je izradio grafiku.

Svoj interes za film 50 nijansi Hrvatske već je iskazao WRC TV, koji bi ga pustio u globalnu distribuciju. Organizatori Croatia Rallyja nadaju se da će postići dogovor i s domaćim televizijskim kućama oko prikazivanja filma o sportskoj manifestaciji koja je ove godine privukla 400 tisuća gledatelja tijekom četiri dana održavanja u pet hrvatskih županija.

Još brže do sportskih vijesti i prijenosa. Preuzmi
DNEVNIK.hr aplikaciju