SPORTOVI
Nogomet
Povratak doma

Veliki osvrt Igora Tudora: Hajduk, pripreme, Vlašić, Kouassi...

Hajduk se uskoro sa slovenskih priprema vraća u Split...

gol expired (Foto: DNEVNIK.hr)

Hajduk će u Sloveniji odigrati još prijateljsku utakmicu s Rubin Kazanom, a onda slijedi povratak u Split gdje će se čekati početak europskih kvalifikacija (gostovanje kod irskog Dundalka 17. srpnja) i novog prvenstva (s Istrom na Poljudu 20. srpnja u 21:00).

Trener Igor Tudor u razgovoru za službenu stranicu osvrnuo se na dosadašnji tijek priprema. Hajduk je ostavio vrlo dobar dojam, ali realizacija je kronična boljka Bijelih, koji tri utakmice u nizu nisu uspjeli zabiti pogodak...

Rezonsko objašnjenje poraza od Rusa

"Rezultati na pripremama ovise o dva faktora - suparniku i s kojom ćete svojom ekipom nastupiti. Ili ćete odabrati prave momčadi i svim svojim igračima dati šansu ili ćete odabrati neke lošije momčadi za suparnike i stalno igrati s udarnom postavom. U ovom drugom slučaju mi bismo vjerojatno imali svih pet pobjeda i govorilo bi se kako su nam rezultati na pripremama dobri, ali pripreme i služe da bi svi dobili priliku, dok sam istovremeno pobornik igranja protiv ozbiljnijih suparnika, jer ćemo tamo izvući puno više koristi za predstojeće utakmice u Europi i HNL-u", pojasnio je Tudor.

Ipak, poraz od Kubana iz Krasnodara neugodno je odjeknuo: "Kao što tijekom prošlih pripremnih razdoblja pobjede nisu podizale nikakvu euforiju, tako ni danas nije suprotno. Ono što je bitno za pripremno razdoblje je igra, stvaranje prigoda a ne isključivo krajnji rezultat. Radije bih u fazi priprema izabrao Hajdukovo prvo poluvrijeme protiv Kubana, nego naših ruskih suparnika koji su imali 1:0, a gol su dali iz jedinog udarca. S druge strane, mi smo diktirali tempo i stvorili tri-četiri stopostotne prigode, izborili kazneni udarac, i to sve samo u prvom dijelu kad smo igrali s udarnom momčadi. Mislim da bi tako nešto u ovoj fazi priprema izabrao svaki trener", mudro će Tudor.

'Posebno radimo s Kouassijem, a na Anđelkovića ozbiljno računam'

Čini se kako će napadački tercet na startu sezone čini Anton Maglica, Jean Evrard Kouassi i novopridošli Sandro Gotal: "Anton je zreliji i iskusniji, jači, uvjeren sam da će on i ove sezone dati svoju količinu golova. Sandro je kao i Maglica, kvalitetan igrač koji će nam sigurno pomoći u probojnosti. Što se tiče Jeana, s njime radimo na tome da mu kretnje budu okomitije i učinkovitije, da se ne gubi i da što bolje iskoristimo njegovu brzinu. Rezultat se vidio već protiv Kubana, izborio je i penal."

Taj penal je u finišu prvog dijela zapucao Filip Bradarić, ali Tudor ističe da će mladi veznjak i dalje izvoditi najstrože kazne: "On je nastavio s dobrim igrama od lani, ima dobru glavu i kad se fizički podigao postao je kompletan igrač. Također, očekujem od Mislava Anđelkovića da se diže i izbori svoju minutažu, pogotovo ako bude na razini na kojoj je bio u prvom dijelu prošle sezone. Mislav je igrač na kojeg ozbiljno računam."

'Znam 14-15 igrača koji će iznijeti sve'

Tudor je od čelnika Hajduka tražio i dobio Brazilca Jôa, koji je u prilično lošem stanju priključio se novim suigračima u Sloveniji: "Trebat će mu dosta vremena da uhvati priključak s ostatkom momčadi, a kad bude spreman, vidim ga na poziciji krilnog napadača, lijevo ili desno."

Pravo iznenađenje priprema je Nikola Vlašić, koji će početkom listopada proslaviti 17. rođendan: "O njemu je sve već rečeno, ne treba ga puno hvaliti, ali ni kuditi zbog defenzivne igre. Što bude više slušao, toliko će podizati limite svog napretka. Dokazao je svima već Mario Pašalić da je, uz talent i kvalitetu, primjena zahtjeva koji se postavljaju prema igračima jedini i ispravni put rasta."

U globalu, Tudor je zadovoljan učinkom na pripremama: "Apsurdno je da gledamo samo rezultat u situaciji kad na našeg dojučerašnjeg kadeta ide stoper koji je jučer stigao iz Valencije za milijun eura. Znam 14-15 igrača koji će iznijeti sve, tu nema tajni jer smo zajedno više od godinu dana."

Još brže do sportskih vijesti i prijenosa. Preuzmi
DNEVNIK.hr aplikaciju

Nastavi čitati