Nogomet
SPORTOVI
Nogomet
Tko bi se ovom nadao!?

Ronaldo pomaže Barci i spašava Neymara: Ovako se zarađuju silni milijuni

Cristiano Ronaldo poslao je poruku Neymaru i savjetovao mu da ne napušta Barcelonu.

gol expired (Foto: DNEVNIK.hr)

Čini se da baš ništa ne može proći bez Cristiana Ronalda. Tu je čak i kada situacija nema nikakve veze s njim ili Real Madridom.
Neymar je na svim naslovnicama, Brazilčeva transferna sapunica bacila je Ronalda za trenutak u sjenu. Izgleda da se Portugalac osjetio zapostavljenim pa se odlučio ubaciti u vlak koji trenutačno privlači najveću pozornost svjetskih medija i javnosti.

Iako je superzvijezda Barcina najvećeg i najmrskijeg rivala, Ronaldo se spremno uključio katalonsku akciju spašavanja „skromnog vojnika Neymara“. Cijela Barcelona upregla se ne bi li nagovorila Neymara da se predomisli i ne ide u PSG, a sada im se priključio i Ronaldo.

Ronaldo poslao poruku Neymaru

Diario Gol piše kako je Ronaldo putem Whatsappa poslao poruku Neymaru da nipošto ne mijenja Barcu za PSG.
„To će biti korak unazad, a ne unaprijed“, navodno je poručio Ronaldo svojem brazilskom kolegi po profesiji. Ronaldo je vjerojatno mislio na to da je PSG ipak manji klub od Barcelone te da je francuska liga daleko iza španjolske.

Usprkos velikom rivalitetu Reala i Barce, Ronaldo i Neymar u vrlo dobrim su odnosima. Obojica su manekeni Nikea pa se osim na nogometnim travnjacima često susreću i na raznim marketinškim akcijama velike američke tvrtke. Izgradili su korektan odnos, pun međusobnog poštovanja i ne libe se to javno pokazati.

Primjećujemo i da upotrebljavaju sličnu prijeteću taktiku, neki će reći ucjenjivačku, kada žele isposlovati poboljšanje ugovora, odnosno povećanje plaće. Istina, nisu jedini, sličnim metodama danas se služe gotovo sve planetarne zvijezde, čast iznimkama.

U isto vrijeme besramno izražavaju neizmjernu ljubav prema klubu i navijačima i traže povišice po principu: dajte koliko tražim ili odlazim. Ni Lionel Messi nije puno drugačiji, to najbolje pokazuje podatak da je u desetak godina čak osam puta produljivao ugovor s Barcom. Jasno, svaki put uz golemu povišicu. Tako baš i nije previše teško voljeti neki klub, zar ne?

Publicitet donosi novac

Ako se netko pita zašto većina današnjih sportskih i inih zvijezde toliko inzistiraju na objavama postova i fotografija na profilima mnogobrojnih društvenih mreža i zašto stalno žele biti u medijima, trebali bi potražiti podatke koliko od toga zarađuju. Njihova deviza mogla bi se ovako parafrazirati: uvijek je dobro biti u centru pažnje, ili nek' se piše o meni pa makar i dobro, da parafraziramo Davida Bowieja.

Publicitet donosi slavu, slava donosi publicitet, okrenite kako hoćete, ali činjenica je da sve skupa donosi veće sponzorske ugovore i zaradu. Primjerice, što se češće pojavljujete u medijima, što više imate sljedbenika na društvenim mrežama, to su veći sponzorski ugovori, ali i cijene tekstualnih objava i fotografija na profilima društvenih mreža. "Imidž je sve", davno je rekao Andre Agassi.

Spekulira se da razno-razne zvijezde, uključujući i sportske, na objave fotografija iz privatne radinosti, kao recimo nedavno kada se Ronaldo fotografirao s djecom koju mu je rodila surogat majka, zarađuje i do nekoliko stotina tisuća dolara, a od tekstulanih reklama na svojim profilima slično ili tek nešto manje.

Kad se to ima u vidu, onda i nije teško zaključiti zašto zvijezde i zvjezdice imaju toliku potrebu permanentno biti u centru pažnje, što se najbolje očituje kroz pojavljivanje u medijima i gotovo dnevno objavljivanje postova i fotografija na društvenim mrežama iz svih mogućih i nemogućih situacija.

Humanitarci uvijek pred kamerama

Posebice ako se radi o akcijama koje imaju prizvuk humanitarnih. I početnici u PR industriji znaju da su za "peglanje" imidža superslavnih ili nešto manjih slavnih klijenata najbolje emocionalne situacije, kakve humanitarne akcije, koje se uvijek nekim čudom rade pred fotoobjektivima i kamerama, a sve kako bi se pokazala osjetljivost i tankoćutnost duše i bića neke superzvijezde. Ukratko rečeno, uložite 10 da bi vam se kroz razne sponzorske ugovore vratilo 1 000 ili 10 000.

Osim toga, nije li nadaleko poznata stvar da dobri ljudi kada daruju ili posuđuju novac ljudima u nevolji ili kada posjećuju bolesnu djecu u bolnicama ili sirotištima da to „urbi et orbi“ rastrube i svima razglase. Zaboga, pa zna se da su to oduvijek odlike dobrih, poštenih, pravednih i bogobojaznih ljudi.

Pogledite djecu po glavi pred kamerama, stavite ih u naručje, darujte im dres, CD sa svojim pjesmama ili autobiografiju i ljudi širom svijeta će zacijelo pomisliti da ste dobra osoba koju vrijedi barem „lajkati“ i postati njezin pratitelj, iako vas privatno ne poznaju i nemaju pojma kakvi ste doista. Primjećujete naš sarkazam, ali nismo mogli odoljeti.

 

Nastavi čitati

Nastavi čitati