Nogomet
SPORTOVI
Nogomet
Sve za bolji proračun

Poljud mijenja ime nakon 30 godina?

Nakon preoblikovanja kluba, Hajduk kreće u još jedan pionirski projekt na ovim prostorima. Tako će od iduće sezone na prodaju biti i ime kluba od čega bi Hajduk zaradio milijun eura.

gol expired (Foto: DNEVNIK.hr)

Prije 30 godina Mediteranske igre u Splitu donijele su tom gradu jedan od tada najljepših stadiona u Europi. 'Poljudska ljepotica' danas podsjeća na 'staru curu' s lijepim crtama lica. No možda se novac za obnovu još uvijek najljepšeg stadiona na ovim prostorima namakne novim prijedlogom Hajdukovih čelnika.

Naime, Hajdukov bi se stadion sljedeće sezone mogao zvati 'Coca Cola Arena' ili pak stadion Frane Matošića. 7,5 milijuna kuna košta pravo na ime Poljuda.

'Tu su svima znani Emirates, Allianz Arena, Mercedes-Benz Arena, O2 Arena, SAP Arena, Porsche Arena, BayArena, Philips Stadium...Primjera je mnogo i bit će ih sve više', objasnio je za Jutarnji list Pavle Cicarelli, Hajdukov direktor marketinga.

On kaže kako se radi o pilot-projektu za sledeću sezonu

'Najjači sponzor, tzv. 'Pravo na ime sponzor (partner)' dat će svoje ime stadionu. Tako stoji u našem marketinškom prijedlogu i iz njega proizlazi činjenica da će Poljud dobiti naziv po najsretnijem (najboljem) ponuđaču. Ovo je za sada samo radni prijedlog, nije ga još službeno potvrdila uprava Hajduka, no on će se u praksi upotrijebiti. Već smo ga poslali svim potencijalno zainteresiranim partnerima, kaže je Cicarelli.

Još brže do sportskih vijesti i prijenosa. Preuzmi
DNEVNIK.hr aplikaciju

Više o

Nastavi čitati
divider

Još vijesti
divider