Nogomet
SPORTOVI
Nogomet
Zanimljivo 3D rješenje

Izabran pobjednik: Ovako će izgledati tematski park Hajdukovih navijača

Na press konferenciji u Splitu predstavljeno je pobjedničko rješenje javnog natječaja.

Tematski park Hajdukovih navijača (Foto: Naš Hajduk) (Foto: Naš Hajduk)

Udruga Naš Hajduk je na press konferenciji predstavila idejno rješenje tematskog parka na Poljudu koji će sadržavati imena Hajdukovih navijača.

Ne svih navijača već samo onih koji se priključe akciji 'Za sva vrimena' i doniraju za otkup dionica Hajduka (kumulativno, tijekom nadolazećih godina) 7.500 kuna. Udruga Naš Hajduk prije godinu dana od tvrtke Tommy kupila je 24.53 posto dionica Hajduka što je tek prva etapa na putu do konačnog cilja - da navijači postanu većinski vlasnici voljenog kluba.

Kako bi se to dogodilo, pozvani su svi navijači da se priključe s novčanim donacijama što su tisuće njih i napravile. Kad svojim donacijama prijeđu iznos od 7.500 kuna, njihovo će ime biti upisano u tematski park čije je rješenje predstavljeno danas, a izgradnja kojeg će početi na proljeće 2018. godine.

Funkcionalno i inovativno rješenje

Ocjenjivački sud istaknuo je sceničnost rješenja, stvaranje uspomena kroz instalaciju koja će postati zaštitnim znakom svih navijača, ljubitelja nogometa i samog grada Splita, a samo rješenje procijenjeno je održivim i unutar financijskih gabarita. Sami elementi bit će izrađeni od tehno betona te prekriveni pločama od mesinga s imenima donatora. Dodatna vrijednost ovoga rješenja je i modularni pristup, odnosno mogućnost naknadnog dodavanja imena. Elementi rješenja su otprilike deset metara dugi te oko tri metra visoki. Na elementima se može sjediti, igrati, iskoristivi su u prostoru, a iz samo jedne točke čine natpis Hajduk.

Voditelj projekta otkupa dionica kluba Tomislav Mikulić zahvalio se članovima stručnog žirija, koji su odradili pet sjednica kako bi odabrali najbolje rješenje. Najavio je i izložbu svih pristiglih radova.

Žiri je ustvrdio da je čitav proces proteklo bez nesuglasica, a pobjednički rad odabran je kao najbolji odnosno kao onaj koji je ispunio temeljne zahtjeve natječaja i ponudio suvremeno, funkcionalno i inovativno rješenje prikaza imena u parku koje će odražavati trajnu emotivnu sponu kluba i njegovih navijača, no uz to i biti novi zaštitni znak i turistička atrakcija Grada Splita.

Tematski park Hajdukovih navijača (Foto: Naš Hajduk) Tematski park Hajdukovih navijača (Foto: Naš Hajduk) (Foto: Naš Hajduk)

Ilustracija kako će izgledati imena Hajdukovih navijača u tematskom parku (Foto: Naš Hajduk) Ilustracija kako će izgledati imena Hajdukovih navijača u tematskom parku (Foto: Naš Hajduk) (Foto: Naš Hajduk)

Tematski park Hajdukovih navijača (Foto: Naš Hajduk) Tematski park Hajdukovih navijača (Foto: Naš Hajduk) (Foto: Naš Hajduk)

Još brže do sportskih vijesti i prijenosa. Preuzmi
DNEVNIK.hr aplikaciju

Nastavi čitati
divider

Još vijesti
divider