"Na prvi pogled najobičnija sivo-crna majica, ali promotrite li je detaljnije vidjet ćete prekrasnu posvetu vjernim navijačima. Prava je šteta da je ovo tek treća garnitura."
Tri vijesti o kojima se priča
Tim riječima na uglednom britanskom nogometnom portalu Squawka objasnili su uvrštavanje Hajdukovog trećeg dresa sa imenima donatora među 5 najljepših na svijetu predstavljenih prošli tjedan za sezonu 2017./18. Iza novog dresa Hajduka u ovom izboru je Manchesterov domaći dres za sljedeću sezonu.
Ovaj treći dres Hajduka rezultat je uspješne akcije "Ili jesmo ili nismo" u kojoj je u samo četrdesetak dana više od 2.000 donatora sudjelovalo u akciji i čija imena krase treći dres o kojem od predstavljanja pišu mnogi domaći i strani mediji.
Članovi su ujedno sudjelovali i u odabiru dizajna dresa, a nakon imena na dresu brojni su se navijači već uključili u nastavak projekta otkupa dionica pod sloganom Za sva vrimena! kojemu je konačni cilj da se imena svih donatora nađu u tematskom parku na Poljudu koji će ujedno biti i jedan od zaštitnih znakova Splita u budućnosti.
Projektu se može priključiti u Odjelu za članstvo na Poljudu ili putem internet stranice www.nashajduk.hr, a iz udruge Naš Hajduk najavljuju i brojne akcije na terenu:
"Kroz ljetne mjesece, a pogotovo na jesen naši djelatnici i volonteri obići će brojna zbivanja i društva prijatelja Hajduka diljem Hrvatske, a na raspolaganju ćemo biti i na drugim punktovima u Splitu i okolici", najavio je voditelj projekta Tomislav Mikulić.