Novi sponzor Hajduka je kompanija HEINEKEN Hrvatska, a današnjim potpisom ugovora ponosni sponzor Hajduka postalo je Karlovačko pivo.

Potpisivanju ugovora na današnjoj konferenciji za novinare prisustvovali su Hajdukovi predsjednik i direktor marketinga, Marin Brbić i Aljoša Bašić, te predsjednica Uprave HEINEKEN-a Hrvatska Branka Slaveska i direktor prodaje iste tvrtke, Petar Bermanec.

"Jako smo zadovoljni što je došlo do ove suradnje. Hajduk je klub koji živi za vrhunske sportske i klupskim vrijednostima i nastoji surađivati s najjačim partnerima i liderima u svom području. Stoga nam je Karlovačko idealan pivski partner", istaknuo je prilikom potpisa ugovora Brbić.

Iznos kojeg će Hajduk uprihoditi poslovna je tajna. Neslužbeno, ugovor je sastavljen od fiksnog i varijabilnog iznosa - godišnje će Hajduk dobivati zagarantiranih 1.5 milijuna kuna plus postotak od prodaje svih proizvoda Karlovačke pivovare (radleri, retro, crno pivo...) na području Dalmacije.

"Ponosni smo što uz jedan od najjačih nogometnih brandova u Hrvatskoj odsad stoji i naš najpoznatiji pivski brand – Karlovačko. Vjerujemo u domaću kvalitetu – bilo da je riječ o vrhunskim hrvatskim sirovinama ili podršci klubu kao što je Hajduk. Karlovačko povezuje optimiste i zaljubljenike u život, a vjerujemo da će tako biti i u budućnosti u koju plovimo zajedno s Hajdukom i njegovim navijačima. S nestrpljenjem iščekujemo nove pobjede koje ćemo bilježiti zajedno", izjavila je predsjednica Uprave HEINEKEN-a Hrvatska Branka Slaveska.

U Hajduku vjeruju kako će im ovaj put, za razliku od prethodna dva, suradnja uspjeti i biti dugoročna na obostrano zadovoljstvo.