Košarka
SPORTOVI
Košarka
Proradile emocije

Splićani spašavaju klub koji je dao Kukoča, Rađu, Jerkova...

Košarkaški klub Split jedan je od najvećih simbola grada pod Marjanom, ali i šire. Malo tko ostane ravnodušan ako se sjeti dana kada su Kukoč, Rađa i društvo vladali Europom...

gol expired (Foto: DNEVNIK.hr)

Klub je nakon toga zaronio u duboku krizu, no čini se da ide prema luci spasa. A spas je u preoblikovanju u dioničko društvo. Gripe 20 i nešto godina kasnije. Kontekst je potpuno drugačiji, ali entuzijazam koji se ponovno probudio oko kluba vremeplov sjećanja vraća na najslavnije dane. Kultna Jugoplastika između 89-e i 91-e navijače je zadužila s tri uzastopna naslova europskog prvaka, a oni joj danas vraćaju financijskim spašavanjem.

U procesu preoblikovanja kluba stali su u red i odlučili pomoći. Kupnjom klupskih dionica.
Proslavljena hrvatska atletičarka Blanka Vlašić kaže:
"Išla sam na svaku utakmicu, navijala zdušno i, eto, drago mi je da na ovaj način mogu pomoći klubu."
Svoj doprinos dat će i glazbenici.
"Tri puta zaredom osvajanje prvenstva Europe. To je najveći uspjeh koji je jedan naš klub ikad napravio i mislim da to zaslužuje da svi skupa damo sve od sebe da to tako se i nastavi", ističe Dragan Lukić Luky.

Ključni čovjek splitskog košarkaškog preporoda je Nikola Vujčić. Legendarni igrač Žutih vratio se u matično jato i odlučio spasiti klub.
"Moram priznati da smo svi iznenađeni interesom ljudi. Mislim da smo uspjeli probuditi u njima i emociju i taj danak povijesti koji svi se sjećaju Jugoplastike i svih uspjeha koje je ovaj klub ostvario", podsjeća Vujčić.
Legenda splitske košarke Željko Jerkov:
"Sa upisivanjem ovih dionica mi našem klubu dajemo šansu da sačeka bolje dane."

Bolje dane voljenom klubu unisono i brojni Splićani.
"Kupujemo dionice i to je to. Pomažemo voljenom klubu. Opet na vrh Europe", kaže jedan od navijača:
"250 kuna? Pa, dobro zašto ne bi kupio? Ja sam, na koncu konca, bio radnik Jugoplastike."
A svi njeni navijači danas ponovno vjeruju...
"Da ćemo uspjeti sigurno sačuvati tako jedan veliki i jaki brend, kao što je KK Split, odnosno Jugoplastika bivša", zaključio je Vujčić.
 

Nastavi čitati