Nogomet
SPORTOVI
Nogomet
Ofenziva s kata

Hajduk dobio i svoje naočale za kraj odlične marketinške godine

Hajdukov marketing radi punom parom i nakon što je sezona za seniorsku momčad i službeno završila.

gol expired (Foto: DNEVNIK.hr)

Predsjednik Marin Brbić, direktor Aljoša Bašić i njihovi suradnici napravili su u proteklih godinu i pol više za marketing Hajduka nego sve uprave Bijelih unatrag 15-ak godina.

Deseci hvalevrijednih akcija (najpoznatiji je primjer sa sličicama) i sponzorstava (vino, mliječni proizvodi...) pomogli su i još uvijek značajno financijski pomažu Hajduku u vremenu servisiranja dugova i (nekažnjenih) grijeha rukovodstava iz ne tako davnih vremena.

Posljednji je primjer potpisivanje ugovora s tvrtkom Ghetaldus, u sklopu kojeg će plasirati naočale, neizostavni modni dodatak u Dalmaciji. Kako je istaknuto na press konferenciji, cijena jednog modela je 450 kuna, a od svakog će primjerka Hajduku ići 125 kuna. Ugovor je potpisan na dvije plus dvije godine, a zadovoljni predsjednik Brbić na posljednjem druženju s novinarima u 2013. godini, između ostalog, je rekao:

"U 2014. želimo pet milijuna eura zaraditi od prodaje igrača, kako bi ostvarili planirani prihod od 72 milijuna kuna. Svom snagom smo pritisnuli kod FIFA-e kako bismo naplatili ono što nam duguju Al-Ittihad i Pescara (približno tri milijuna eura nap.a.). Što se tiče dolazaka, stručni stožer želi napadača, ali još nismo u mogućnosti dovoditi igrače."

Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite GOL.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.

Još brže do sportskih vijesti i prijenosa. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju

Nastavi čitati

Nastavi čitati