Dubravko Šimenc, Zoran Primorac, Ana i Lucija Zaninović, predstavnici Dinama i mnogi drugi sportaši svojim su dolaskom podržali McDonald'sovu kampanju o važnosti doručka kao zdrave navike koja je među stanovnicima Hrvatske još uvijek premalo zastupljena. Pokazali su to rezultati nedavnog istraživanja, koje je provela agencija Hendal, prema kojima svega 60 posto Hrvata redovito doručkuje, a gotovo polovica onih koji preskaču doručak istaknula je kako nema vremena za doručak ili nisu stekli tu naviku.
O važnosti hranjivog doručka govorila je i mr. Mimi Vurdelja, nutricionistica Hrvatskog olimpijskog odbora koji je također podržao najnoviju McDonald'sovu akciju.
"Ljudi još uvijek nisu dovoljno svjesni važnosti doručka, a mnogi od njih i žure od najranijih jutarnjih sati. No, zato bi bilo najbolje ustati malo ranije i doručkovati. Također, ima i sve više mjesta na kojima se nudi brz i kvalitetan doručak, bilo da ste na putu prema uredu, fakultetu ili školi", istaknula je mr. Mimi Vurdelja, te dodala kako je potrebna kontinuirana edukacija građana o važnosti doručka, a u tom segmentu su najvažnija djeca.
S mr. Vurdeljom složio se i Ranko Ćetković, pomoćnik glavnog tajnika HOO-a te istaknuo kako su upravo najbolji hrvatski sportaši idealni promotori zdravih navika, među kojima je i doručak. A promoviranje ove zdrave navike poznati su sportaši odradili sjajno.
Velika gužva zavladala je na blagajnama na kojima su Dubravko Šimenc, Zoran Primorac, sestre Zaninović, "dinamovci" i drugi sportaši strpljivo i sa smiješkom davali doručak oduševljenim gostima.
"Sretne smo kad radimo ovakve akcije i kad barem nakratko razveselimo građane. A ako smo ih, k tome, i potaknuli da više doručkuju i razmisle o svojem zdravlju, odlično", priznale su Ana i Lucija Zaninović, svjetske i europske taekwondo prvakinje te McDonald'sove ambasadorice koje se trenutačno pripremaju i za Europske igre u Bakuu.
A sestre Zaninović su se, kao i brojni drugi sportaši, družile s oduševljenim gostima McDonald'sa te se fotografirale s njima u sklopu prigodnog foto kioska.
Inače, zvijezda McDonald'sovog jutarnjeg čašćenja bio je slasni McMuffin sa slaninom i jajima, jedan od omiljenih doručaka u McDonald’s restoranima diljem svijeta, inspiriran poznatim engleskim doručkom. A uz McMuffin, gosti su dobili i ukusnu i kremastu kavu po izboru. McDonald's je istoga dana oduševio i goste diljem Hrvatske jer su doručkom u isto vrijeme častili i McDonald'sovi restorani diljem Hrvatske.
"McDonald's je svjestan važnosti doručka i ovom akcijom želimo potaknuti građane da barem nakratko razmisle o tome koliko često doručkuju. Osim toga, doručak je i u McDonald'sovoj ponudi u sklopu koje svatko može pronaći idealan jutarnji obrok prilagođen svom svakodnevnom ritmu, vrsti posla i dodatnim fizičkim aktivnostima", ističe Pavel Pavliček, direktor McDonald'sa Hrvatska.
• Dubravko Šimenc, Ana i Lucija Zaninović, Zoran Primorac, predstavnici Dinama i mnogi drugi sportaši ove subote su, sklopu akcije „Doručak za pobjednike“, dijelili doručak gostima McDonald'sa u Jurišićevoj te tako podržali McDonald'sovu kampanju o važnosti ove zdrave navike
• Najnoviju kampanju McDonald'sa podržao je i Hrvatski olimpijski odbor
• McDonald's je istoga dana oduševio i goste diljem Hrvatske jer su doručkom u isto vrijeme častili i McDonald'sovi restorani diljem Hrvatske
• Zvijezda jutarnjeg čašćenja bio je McMuffin sa slaninom i jajima te ukusna i kremasta kava po izboru