Ostali sportovi
SPORTOVI
Ostali sportovi
Pomozite da budu bogatiji

Ronaldo 'razbija' LeBrona i Neymara, Messi 'zbrisao' na drugu adresu

Cristiano Ronaldo mogao bi biti milijunaš samo od prodaje postava na društvenim mrežama.

gol expired (Foto: DNEVNIK.hr)

Portugalac zarađuje 21 milijun euro godišnje u Real Madridu, barem još toliko zaradi od sponzora i prodaje donjeg rublja i sportske obuće sa svojim potpisom, a sasvim „pristojno“ zarađuje i od reklama na svojem Twitter profilu, gdje ima čak 38 milijuna pratitelja. Jasno, što više sljedbenika, to su reklame skuplje.

Objavu reklamnog posta od najviše 140 znakova Ronaldo naplaćuje 230.366 eura, dvostruke više od, recimo, najveće zvijezde NBA lige LeBrona Jamesa. Neymar istu reklamu naplaćuje 98.000 eura, Ronaldove kolege u Realu James Rodriguez i Gareth Bale 40.000 odnosno 33.000 eura. Možda vas najviše zanima usporedba s Lionelom Messijem, no Messi nema profil na Twitteru, Argentinac je na drugim mrežama i nema podataka koliko tamo zarađuje. 

Još jedna potvrda zbog čega se sportske, filmske i ine zvijezde gotovo bjesomučno „naslikavaju“ i redovito objavljuje svoje fotografije iz svih mogućih prilika i neprilika na društvenim mrežama. Svaki publicitet je dobar publicitet, kaže stara izreka, jer donosi nove sljedbenike i nove „zelembaće“. Ili zašto se događaju slučajne priče gdje poznate osobe pronalaze novčanike slučajnih prolaznika, koji su isto tako sasvim slučajno zgodne plavuše ili crnke, pa ih slučajno odvede na večere i sve se naravno ovjekovječuje fotografijama na društvenim mrežama. Ili zašto slučajno bivaju uhvaćeni objektivima na palubama jahti kako prijatelje podučavaju proslavama golova ili egzotičnim plesovima. Ili zašto se neki redovito naslikavaju u društvu bujnih ljepotica. Svakim klikom obožavatelja ili znatiželjnika na društvenim mrežama, svakom objavom njihova imena u medijima, sponzorski ugovori su im sve veći i veći.  

Sve je to dio „show business“, svatko koristi priliku da zaradi, no problem nastaje kada se iste javne osobe žale na ugrožavanje privatnosti od strane medija, a zapravo većina njih sve radi da dođu do što većeg publiciteta. Naravno, tamo gdje ima to odgovara. No, to je neka sasvim druga priča...
 

Još brže do sportskih vijesti i prijenosa. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju

Nastavi čitati

Nastavi čitati