Automoto
SPORTOVI
Automoto
zavirite u galeriju

Najveći motoshow u blizini Hrvatske prepun opakih 'pila' i zanosnih hostesa: Bili smo tamo

Proteklog vikenda Verona je osmi put ugostila motoristički svijet.

Motor Bike Expo - prvi sajam u godini privlači mnogobrojne zaljubljenike u motore i sve što se vrti oko njih. Možda najviše one koji ne mogu dočekati uživo osjetiti nove modele, ali i one koji žele obnoviti ili kupiti opremu, koja se prodaje po cijenama koje su od 30-70% niže od onih u sezoni.

Sajam se prostirao na više od 70 tisuća kvadratnih metara u sedam paviljona koji su bili tematski podijeljeni na motocikle serijske proizvodnje, prerade, cafe racer, natjecateljske, off road te odjeća, oprema i svi ostali dodaci.

Sajam je vrlo dobro posjećen, prošle godine zabilježili su oko 150 tisuća posjetitelja, a uz one iz cijele Italije, mnogo je gostiju iz svih susjednih zemalja pa tako i iz Hrvatske. Događanje u Veroni traje od petka do nedjelje, a da biste sve vidjeli i uživali u svemu što se nudi, zaista vam i treba tri dana.

Osim unutar paviljona, raznovrsnih događanja ima i na vanjskim prostorima – od raznih prezentacija, show vožnji, natjecanja, testnih vožnji pa i satova vožnje te događaja za one najmlađe posjetitelje.
Na sajmu je bilo više od 600 izlagača, među kojima sva eminentna imena proizvođača motocikala i motorističke opreme.

Gotovo svi su prikazali nedavno predstavljene motocikle koje je publika mogla osjetiti pod „stražnjicom“ i tako barem na trenutak skratiti dugu zimu.

Nije čudno što baš u Italiji počinje sezona moto sajmova jer upravo naši susjedi trenutačno imaju najveću proizvodnju motocikala u Europi – više od 53% europskog tržišta, a Talijani od svih Europljana i najviše kupuju motocikle.

Što izdvojiti

Od niza proizvođača svakako bi izdvojili BMW sa svojom gamom retro motocikala baziranih na modelu "R Nine T". Ne možemo preskočiti niti Hondu, koja predstavlja povratak megauspješnog "adventure" modela - Africa Twin.

Cijela izložena gama Kawasakija uz predvodnika ekstremno snažnog Ninja H2R, kao demonstratora japanske sile i najnovija supersport ležaljka Ninja X-10R.

Kao i svake godine, Harley-Davidson demonstrira silu svojim ogromnim izložbenim prostorom i svim trenutno aktualnim i nedavno dorađenim modelima. Većina ozbiljnih proizvođača osjeća sve veće zanimanje publike za retro/vintage/old school modelima i nudi ih svojim kupcima.

Slijedom toga i najveći klasičar među klasicima, britanski Triumph, prikazao je publici dugo očekivane nasljednike Boneville serije, od kojih se posebno ističu modeli Thruxton R u svojim retro/modernim kombinacijama koji tjeraju slinu na usta svakom ljubitelju retro vintage modela.

Yamaha također slijedi trendove i uz najnoviji naked MT-10, predstavlja cijelu gamu takozvanih "Sport Heritage" modela koji ponovno oživljavaju Yamahine sportske boje 70-tih i 80-tih godina.

Možda najveće iznenađenje sajma, premijerno prikazan na Verona Motor Bike Expo, brutalni je projekt Ducatievog centra za dizajn - Ducati draXter, drag bike (motor za utrke ubrzanja) baziran na modelu Diavel X koji i u serijskoj varijanti izaziva klecanje koljena.

Većina sajma prikazuje veličinu talijanske prerađivačke (custom) scene sa mnoštvom začudnih prerada, od choppera, bobbera, cafe racera pa sve do raznih filigranski izrađenih show bikeova čija je primarna svrha demonstracija snage pojedinih prerađivačkih radionica i sakupljanje nagrada po izložbama.

Još brže do sportskih vijesti i prijenosa. Preuzmi
DNEVNIK.hr aplikaciju

Više o

Nastavi čitati
divider

Još vijesti
divider