Iza Alonsa je sedam teških utrka na početku 2009. godine. Vozi jako dobro, skuplja bodove gdje je to moguće, ali Renault je jednostavno prespor i slavni šampion ne može se boriti za pobjede.
Ako se proizvođači dogovore i organiziraju paralelno natjecanje, to će biti zanimljivo, jer tada ćemo gledati vrhunsku tehnologiju i najbrže bolide na svijetu
No, zato nalazi vremena za bavljenje političkom problematikom Formule 1, pa se tako u travnju zalagao za zabranu ukidanja dvostrukih difuzora, a sad je ustao u obranu prava F1 momčadi na neograničene budžete.
>> Alonso: Ako ih na sudu ne zaustavimo, Brawn će dobiti sve utrke
'Vozit ću u bilo kojoj drugoj kategorije prije nego u novoj Formuli 1,' izjavio je Alonso za Daily Record, podržavši na taj način nastojanja svog Renaulta da se ograničavanje budžeta ne uvede već sljedeće sezone.
'Ekipe su ponudili maksimalni kompromis,' komentirao je Španjolac prijedloge smanjivanja troškova.
FOTA traži da se radikalno smanjivanje troškova provede u trogodišnjem periodu, a ne odmah na kraju sezone.
'Ekipe ne mogu odjednom smanjiti budžete s 500 milijuna eura na 45,' komentirao je Alonso Mosleyjev plan.
Osam F1 momčadi, uključujući Renault i Ferrari, pristalo je uvjetno prijaviti se za sljedeću sezonu formule 1, no ako konačni dogovor ne bude postignut 12. lipnja, moguć je odlazak najvećih momčadi iz sporta.
'Ako se proizvođači dogovore i organiziraju paralelno natjecanje, to će biti zanimljivo, jer tada ćemo gledati vrhunsku tehnologiju i najbrže bolide na svijetu,' zaključio je Alonso uoči burnih dana koji bi mogli zauvijek promijeniti Formulu 1.