Ostali sportovi
Ostali sportovi

Ronaldo otvorio dušu i priznao zašto je 'pukao': Udarac po glavi i džepu!

Top tema španjolskih medija još uvijek je agresivno ponašanje i isključenje Cristiana Ronalda na gostovanju Real Madrida u Cordobi…

gol expired Foto: DNEVNIK.hr

Portugalac se navodno prije treninga u ponedjeljak ispričao suigračima i zatražio oprost za glupost koju ju je napravio u Cordobi. Objasnio je kako udaranje protivničkih igrača nema veza s provokacijama i podlim udarcima braniča, već da su razlozi osobne prirode. Jasno da su španjolski mediji to odmah povezali s njegovim nedavnim razlazom s dugogodišnjom djevojkom, ruskom manekenkom Irinom Shayk.

Ronaldo je priznao suigračima kako se ne osjeća najbolje u emocionalnom smislu i da je to razlog njegovih nervoznih reakcija. Čini se da je prekid veze s Ruskinjom ostavio traga na Ronaldu koji se doima nervoznije nego inače, iako je sličnih ispada imao i ranije dok je bio u vezi sa spomenutom. Ako je Ronaldo psihološki poljuljan, morat će poraditi na mentalnoj čvrstoći i samouvjerenosti koja ga je oduvijek krasila. Međutim, ima i onih ciničnijih analitičara koji tvrde da razlozi nisu samo ljubavne prirode, već još više materijalne. Marketinški eksperti tvrde da će Ronaldo nakon raskida veze s atraktivnom Ruskinjom dosta izgubiti na prihodima.

Vrijednost Ronaldova „branda“ porastao je od 2011. do 2014. s 24 na čak 56 milijuna eura. Jasno, glavni razlog su Ronaldove igra i planetarna popularnost, ali osjetan utjecaj na porast vrijednosti njegova „lika i djela“ ima i privatan život. Kao što reče Andre Agassi „imidž je sve“, a kad uz svu slavu uz sebe imate i jednu od najzgodnijih svjetskih manekenki, ukupna slika još je upečatljivija. Marketinški stručnjaci tvrde kako nema sumnje da je Ruskinja odigrala važnu ulogu u poliranju Ronaldova imidža i razvijanju (čitaj naplati) njegova „branda“.

Ronaldo je preko Irine Shayk ušao u svijet mode te je jednim dijelom preko nje dobio nove kolone obožavatelja, potrošača kojima nogomet nije ručak i večera, a dubokog su džepa. Nema sumnje kako je i medijski tretman nogometaša sasvim drugačiji ako se uz njega veže slavna i zgodna manekenka. Marketinška deviza glasi: „brand“ je veći što je vidljiviji, odnosno što mu je dohvat veći.

Nakon osvajanja druge uzastopne Zlatne lopte, vrijednost Ronaldova „branda“ narasla je na više od 60 milijuna eura. Vrijeme će pokazati hoće li mu i koliko našteti raskid veze s Irinom Shayk, ali iskustvo Tigera Woodsa govori da bi moglo biti negativnih posljedica, ne tako drastičnih kao u slučaju slavnog golfera, ali ipak ni bezazlenih. Situacija nipošto nije ista, ali ima nekih sličnosti. Woodsa su počeli napuštati sponzori kada se razveo, padom maske mirnog i obiteljskog čovjeka krenuo je i njegov sunovrat. Ronaldova epizoda nije tako dramatična, ali kao što vidimo ostavila je na njega određene posljedice. U Cordobi se to moglo jako dobro zamijetiti.