Ostali sportovi
Ostali sportovi

Lionel Messi novi je ambasador i član obitelji Huawei

Najbolji svjetski nogometaš je novi globalni ambasador najvećeg svjetskog proizvođača pametnih telefona. Lionelova strast inspirira milijune širom svijeta koji teže izvrsnosti i povezuje ih s velikim postignućima, jednako kao i Huawei s inovacijama u komunikaciji

gol expired (Foto:DNEVNIK.hr)

Huawei, vodeći svjetski proizvođač ICT i telekomunikacijskih rješenja, predstavio je novog globalnog ambasadora tvrtke - Lionela Messija. Partnerstvo s Messijem zorno prikazuje težnju tvrtke Huawei u povezivanju s ljudima i markama proizvoda koji predstavljaju jednaku predanost i streme zajedničkim vrijednostima.

Izazovi testiraju našu želju za postizanjem onog što volimo i želimo. Kako bismo se povezali s veličinama, moramo cijeniti rast, iskustva i borbu kao dio priče koja nas je dovela na mjesto na kojem se danas nalazimo. Oni koji to shvaćaju su oni koji uvijek traže izazove da budu bolji, a ne isključivo uspjeh. Iz tog razloga su Lionel Messi i Huawei savršeni par.

“Lionel Messi pomoći će našem brandu da ohrabri ljude širom svijeta da se usredotoče, ustraju i pomiču granice; da streme velikim stvarima, osobito u Europi, Aziji i Južnoj Americi kojima je Huawei osobito predan. Poštujemo put koji smo morali preći kako bismo došli na mjesto na kojem se sad nalazimo, kao i svaki novi izazov kojim dokazujemo našu predanost pronalasku puta k uspjehu.” izjavio je Kevin Ho, predsjednik proizvodne linije Handset Huawei Consumer BG.

Povezivanjem veličina, demonstriramo našu predanost našim kupcima. Ovaj koncept vidljiv je tijekom čitavog Leovog života i karijere. Lionel i njegova obitelj napravili su sve što su mogli, uključujući napuštanje domovine, kako bi povezali Lionelov život s njegovim aspiracijama i snom da zaigra nogomet na profesionalnoj razini.

“Sretni smo što možemo najaviti suradnju s osobitim pojedincem koji nadahnjuje ljude širom svijeta da slijede svoje snove i prihvaćaju izazove kako bi napredovali iz dana u dan i bili bolji. S čovjekom koji dijeli iste vrijednosti kao marka proizvoda Huawei i koji uvijek traži nove mogućnosti kako bi postigao velike stvari.” rekao je Tyrone Liu, predsjednik Uprave Huawei Consumer Business Group za Južnu Ameriku.

Huawei vjeruje kako je sport sjajan način kojim ljudi obogaćuju svoj život i otuda predanost sportu općenito, a posebice nogometu. U posljednjih nekoliko godina, Huawei je investirao u nekoliko momčadi – poput momčadi América, Santa Fe, Sporting Cristal, Arsenala, Atlético de Madrid i AC Milana – koje nadahnjuju ljude širom svijeta, kao i u igrače koji dijele vrijednosti Huawei branda, poput Roberta Lewandowskog, ambasadora tvrtke Huawei u središnjoj i istočnoj Europi te nordijskoj regiji, ili Alexisa Sáncheza, ambasadora tvrtke Huawei u Čileu. A sad i Lionela Messija.

Lionel Messi podijelio je “Svatko se treba boriti za ostvarenje svojih snova. Potrebno je žrtvovati sve te uvijek stremiti postizanju velikih stvari u životu. Dan kad više nećete imati mjesta za poboljšanje, dan je kad treba početi tražiti nove izazove.”

Pokretan strašću za inovacijom i predanošću izvrsnosti, Huawei trenutno zauzima treće mjesto među proizvođačima pametnih telefona u svijetu. Vrhunske performanse i dizajn flagship modela, poput Mate, P ili G serije, učinile su Huawei uređaje jednim od najomiljenijih mobilnih uređaja u kategoriji premium telefona širom svijeta. Mate 8 je tako osmišljen za poslovne ljude koji traže novi stil. Od službenog predstavljanja u studenom 2015.godine, Huawei je isproučio oko 3 milijuna Mate 8 uređaja korisnicima širom svijeta.