Jedna je to od ideja koju je pred momčadi stavila Međunarodna automobilistička federacija (FIA) s ciljem da se poveća sigurnost svih prisutnih u boksovima. Podsjetimo, FIA je u utorak smanjila dozvoljenu brzinu u boksovima sa 100 na 80 kilometara na sat, a odluka stupa na snagu od Velike nagrade Mađarske na Hungaroringu predstojeći vikend.
Posljedica je to incidenta na VN Njemačke početkom srpnja kada je kotač koji je otpao s bolida Red Bullova vozača Marka Webbera pogodio snimatelja Paula Allena, zbog čega je ovaj završio u bolnici sa slomljenim rebrima, ključnom kosti i potresom mozga.
Osim prijedloga o uvođenju minimalnog vremena provedenog u boksu, FIA je iznijela i ideju o ograničavanju broja dužnosnika svake momčadi u boksu tijekom slobodnih treninga, te otvorila raspravu o tome trebaju li inženjeri nositi kacige u boksu čak i ako ne rade na bolidu.
Prijedlog o minimalnom vremenu koje bi svaki vozač trebao provesti u boksu već je naišao na osudu trostrukog svjetskog prvaka Sebastiana Vettela, a očekuje se i da će većina momčadi izraziti svoje protivljenje budući da bi to uklonilo još jedan element kompetitivnosti tijekom utrka. Ideja FIA-a je da bi uvođenjem minimalnog vremena spriječila momčadi da žure s promjenom guma što vrlo često dovodi i do pogrešaka poput spomenute na VN Njemačke.
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na mobilnih uređaja.