Automoto
Automoto

Ključni trenutak utrke, a možda i cijele sezone: Vettel indirektno optužio Hamiltona

Imao je Ferrari dobitnu poziciju, ali su uspjeli sve uprskati i praktički pokloniti pobjedu Britancu.

Sudar Vettela i Hamiltona u prvom krugu Velike nagrade Italije (Foto: AFP) (Foto:Afp)

Domaća staza i prvi startni red (Kimi Raikkonen na pole-positionu, Sebastian Vettel na drugom mjestu) - izgledalo je kako bi Ferrari nakon godina i godina čekanja mogao u Monzi ostvariti dvostruku pobjedu.

Međutim, ta nada tinjala je svega nekoliko kilometara. Startali su dobro, do kraja startno-ciljne ravnine obranili pozicije jedan i dva, ali na izlasku iz tog zavoja Lewis Hamilton je imao bolju brzinu, ušao je u zavjetrinu Vettelu i krenuo u pretjecanje. Slijedila je šikana Variante della Roggia uoči koje se Vettel postavio u defenzivnu putanju, Hamilton je prošao s vanjske strane, ali došlo je do sudara u kojem je deblji kraj izvukao Nijemac kojemu je slomljeno prednje krilo i morao je u boks na promjenu guma.

U konačnici je Vettel zahvaljujući odličnoj vožnji i spletu sretnih okolnosti (kazna Maxu Verstappenu od pet sekundi zbog sudara s Valtterijem Bottasom) osvojio četvrto mjesto, ali time ne može biti zadovoljan, naročito jer je Hamilton u finišu utrke uspio preteći Raikkonena i doći do pobjede kojom je prednost u poretku vozača povećao na 30 bodova.

"Očito je da je Lewis vidio svoju šansu, ali nije mi ostavio nimalo prostora, nisam mogao izbjeći to što se dogodilo", izjavio je Vettel.

Između redova da se iščitati kako je Nijemac optužio Britanca da ga je prisilio na sudar, tim više što je Vettel nakon utrke poručio kako nije htio agresivnije reagirati jer bi to dovelo do odustajanja obojice.

"Moglo se to riješiti i na drukčiji način koji bi bio bolniji za obojicu, ali nisam htio tako reagirati već sam radije  pričekao da svi prođu", kazao je Vettel i dodao kako je "četvrto mjesto dobar rezultat s obzirom na štetu".

Ovaj sudar definitivno je bio ključni trenutak utrke, a možda bude i od cijele sezone. Do kraja je sedam utrka što znači da je u igri 175 bodova pa se ovih Hamiltonovih +30 čini kao sasvim solidna prednost.

Preostale utrke do kraja sezone:

16.9. Velika nagrada Singapura (Marina Bay)
30.9. Velika nagrada Rusije (Soči)

7.10. Velika nagrada Japana (Suzuka)
21.10. Velika nagrada SAD-a (Austin)
28.10. Velika nagrada Meksika (Mexico City)

11.11. Velika nagrada Brazila (Sao Paulo)
25.11. Velika nagrada Abu Dhabija (Yas Marina)