Jedan od njih njemački je gigant Volkswagen, koji nikad ranije nije sudjelovao u najatraktivnijemu autosportskom natjecanju. Potvrdio je to u subotu šef sportskog Volkswagenova programa Wolfgang Dürheimer.
"Svoj ću koncept do kraja godine izložiti upravnom odboru koncerna i predložiti uključivanje u sportska natjecanja u kojima dosad nismo sudjelovali. Moramo gledati na naš plan prodaje koji predviđa širenje na tržišta obiju Amerika, Azije i Srednjeg istoka. Na njima dosad nismo bili kvalitetno zastupljeni. Moj je stav da moramo biti", znakovito se izrazio Dürheimer, koji je ranije najaviljivao Volkswagenovo uključenje u Formulu 1 tek 2018. godine.
Kako sada stvari stoje, čini se da bi se taj rok mogao pomaknuti podosta unaprijed.
Samo ove sezone utrke Formule 1 vozit će se u Maleziji, Kini, Singapuru, Japanu, Južnoj Koreji i Indiji. Trebale bi se također u srednjoistočnim destinacijama, Bahrainu i Abu Dhabiju, premda su zasad ugrožene.
Sve očiglednijim izmještanjem iz Europe, gdje je Formula 1 odavno najpopularnija, Ecclestone uspješno traži i nalazi nove unosne tržišne niše. Volkswagenovi planovi to i dokazuju.