Posljednji tjedni 2019. i prvi dani 2020. godine donijeli su odgovore koji nisu vezani uz sezonu koja slijedi već uz dugoročnu budućnost Formule 1 kad su u pitanju vozačke postave.
Prvo je Charles Leclerc potpisao ugovor s Ferrarijem do kraja 2024. godine, a zatim se Max Verstappen obvezao na ostanak u Red Bullu još barem četiri sezone (do kraja 2023. godine).
Riječ je o dvojici koja su, ako uzmemo u obzir njihove godine i sve ono što prikazuju, najpotentniji vozači današnjice odnosno od njih se očekuju borbe za titule nakon što Lewis Hamilton napusti oktanski cirkus.
Britanac je početkom siječnja proslavio 35. rođendan i njegovo vrijeme u Formuli 1 bliži se kraju, a to dobro znaju i u Mercedesu gdje se moraju početi pripremati za život poslije Hamiltona.
Kad Hamilton ode, Mercedes neće moći dovesti dvije najveće zvijezde
Ukoliko Hamilton ove sezone osvoji sedmi naslov prvaka (i time se izjednači s Michaelom Schumacherom) te nakon toga ode u mirovinu, u Mercedesu će se naći u velikom problemu.
Više neće u svojoj momčadi imati najboljeg vozača na gridu, a neizvjesno je s kim će uopće krenuti od 2021. nadalje.
Valtteri Bottas, kojemu također krajem ove godine istječe ugovor s Mercedesom, nije kalibar vozača koji bi trebao dobiti toliko povjerenje za iza njega stane cijela momčad.
Budući da su Leclerc i Verstappen sada "zavezani" na idućih pet odnosno četiri godine i da Sebastian Vettel sve ozbiljnije razmišlja o pauzi od Formule 1 (istini za volju, nije baš da je u nekoj formi ove godine), lako je moguće da Mercedes krajem 2020. neće imati dostupnu kvalitetnu opciju.
Šef momčadi Toto Wolff morat će u tom slučaju posegnuti za nekim od ostalih vozača koji će biti na dispoziciji. Možda se Daniel Ricciardo vrati na velika vrata, možda angažiraju Estebana Ocona koji je godinama bio dio njihove vozačke akademije... U svakom slučaju, jasno je da se Mercedesu i Wolffu ne sviđa činjenica da ne mogu na dugi rok računati ni na Verstappena ni na Leclerca.