Put prema uspjehu već su započeli dovođenjem novih igrača i promjenom trenera, međutim, pred Klubom je još dosta posla. Karajica ističe da donekle mogu ići sami, ali mnogo je lakše uz pouzdane poslovne partnere. HNK Šibenik ih je predstavio na konferenciji za medije u konvencijskoj sali Šibenik Amadria Parka.
„Favbet će nas pratiti kao generalni sponzor te je dogovoren ugovor na 3.5 godine.Šibenikovi će nogometaši Favbetov logo nositi na prsima već na današnjoj utakmici s Dinamom, a zatim i u svim ostalim utakmicama u sljedeće tri i pol godine. Bit ćemo ponosni partner. S Favbet-om već duže surađujem i krenuli smo. Znamo da si možemo vjerovati i to je danas prvi korak za Šibenik koji ide u susret jačim poduzećima i partnerima nego što je to bilo prije.“ – naglasio je Karajica.
Favbet, međunarodna kladioničarska tvrtka, već dugo njeguje tradiciju suradnje s raznim sportskim brand ambasadorima i klubovima, koji osim u promotivne svrhe, sudjeluju i u društveno odgovornim projektima. Gospodin Andrii Matiukha, Investitor i vlasnik Favbet-a, nije skrivao zadovoljstvo zbog nove suradnje s hrvatskim prvoligašem s dugom klupskom tradicijom. Kao i s novim vlasnikom Kluba s kojim je do sada imao pozitivna poslovna iskustva.
„Imamo iskustva u suradnji sa Željkom preko Filipa Hrgovića više od 3 godine. Pružena nam je ponuda suradnje nakon što je Željko preuzeo klub i sa zadovoljstvom smo je prihvatili. Vjerujemo si i imamo puno iskustva u ovakvim stvarima. Sponzoriramo preko 15 klubova te znamo koje su aktivnosti bitne u klubovima kako bi bili uspješni. Za nas nije bitno samo ime na prsima nego da budemo i partneri, dogradimo brand Kluba skupa i da potražnja za Klubom raste. Sve što možemo učiniti, učinit ćemo najbolje što možemo kako bi sve strane, a i navijači bili zadovoljni.“- rekao je Andrii Matiukha.
Nogometaši HNK Šibenik prvi će put nositi logo Favbet-a na prsima na utakmici s Dinamom 11. ožujka 2023. godine te u svim narednim sportskim borbama iduće 3,5 godine. Prije potpisa ugovora, prisutnim predstavnicima medija obratio se direktor marketinga i prodaje Dino Mokos.
„Ja bih se u ime marketinškog odjela HNK Šibenik htio zahvaliti i poželjeti dobrodošlicu našem novom sponzoru. Siguran sam da ćemo zajedno graditi bolji Šibenik i zajedno ići naprijed te da će ova suradnja ići na obostrano zadovoljstvo.“